21 Haziran 2011 Salı

Bitti... Bitti... {3}


Yine cilt bakım ürünleri... Hep söylüyorum makyaj malzemesi bitirme özürlüyüm diye... Eğer bu ürünlerle ilgili herhangi bir sorunuz olursa yorum bölümünde sorabilirsiniz.

Rosense Gül Suyu: Cildinin sırrı ne diye soranlara ben gül suyu diyorum. Arada toniklere ara verip cildimi gül suyuyla silirim. Rosense'in bu dev şişesini bitirdim. Bir daha alır mıyım? Kesinlikle alırım. Ancak illa Rosense olmasına gerek yok. Güvendiğiniz bir markanın da gül suyunu kesinlikle deneyin derim.

Nivea T-Bölgesi Temizleme Bantları: Bu bantların müdavimi olduğum söylenemez. Çünkü ben siyah noktalarım için genelde jel tarzında ürünleri tercih ediyorum. Ancak bu bantları kullanım kolaylığı açısından sık seyahat eden kişilere önerebilirim.

Institut Arnaud Jel Amincissant Thermo Aktif: Bu ürün çatlak oluşumunu azaltmak ya da oluşan çatlakları engellemek için üretilmiş. Ne yazık ki ürünü düzenli kullandığımı söyleyemeyeceğim. Ürünü alıp kullanmaya başladığım ilk dönemde çok seyahat ettiğim, bir de üstüne taşındığım için hep yarım kaldı. Sonrada hevesim kaçtı. Ancak bir ara tekrardan alıp bu sefer düzenli kullanmak istiyorum.

Institut Arnaud Gommage Special Capitons: Bu peelingi de bir üstte bahsettiğim ürünle set şeklinde almıştım. Kullandıktan sonra cildiniz yumuşuyor ve kremle birlikte daha etkili oluyor. Tabi bu ürün içinde düzenli kullanım çok önemli... Yoksa tam verim almak pek mümkün değil...

Diadermine Köpüren Yüz Temizleme Kremi: Diadermine'in ürünlerini genelde beğenirim. Genelde diyorum çünkü bu ürünü benim için nefretlik! Acaba yanlış bir şey mi aldım diye ürünü, açıklamaları bayağı inceledim ama yok. Bir kere kokusu çok kötü... Traş köpüğü gibi... Üstelik cildimi bildiğiniz yaktı. Aslında ürünü yüzümde kullandığım söylenemez. Zaten yüzümde kullanmayı beklesem direk çöpe giderdi. Ben de en azından kollarım rahatlasın şu günlerde diyerek bitirdim ürünü. Evet böyle saçma bir şey yaptım biliyorum. Bir hata var ama nerede çözemedim. Umarım kullanan birileri vardır da beni de aydınlatır. Bir daha almak mı yanından bile geçmem...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...