27 Haziran 2011 Pazartesi

Garnier Ambre Solaire: Clear Protect Şeffaf Vücut Spreyi SPF30


Hazır güneşte kendini iyice göstermişken kendime yeni bir koruma ürünü alacaktım. Garnier'in geçen sene bronzlaştırıcı yağını kullanıp memnun kaldığım için -ki ürün hakkında da bir yazı yayınlayacağım- tercihim bu markadan yana oldu.

Gelelim ürünün açıklamasına:

Garnier Ambre Solaire Clear Protect şeffaf bir formülasyonu yüksek koruma sağlarken  yapışkan yağlı olmayan içeriği ile cildinizde beyaz losyon lekeleri bırakmaz.Pratik kullanımı ile hızla emilen ve sprey formuyla vücudun her yerinde uygulamak için tasarlanmıştır. Sprey ters dursa bile çalışan bir mekanizmaya sahiptir. Cildiniz beyaz çizgiler bırakmaz.

• Yapışkan ve yağlı olmayan formülü ile hemen emilir
• Kaktüs nütriflavonları sayesinde cildi uzun süreli nemlendirir.
• Saf E vitamini ile cilt yaşlanmasına karşı korur.
• İnce dokuları ile cildinize anında nüfuz ederler.
• Suya ve kuma karşı dayanıklıdır.


Garnier Ambre Solaire İle Güneşten Korunma

Garnier Ambre Solaire UVA ışınlarına karşı Octocrylene, UVA ve UVB ışınlarınına karşı patentli filtre sistemleri Mexoryl XL + SX 'e sahiptir. Bu filtre sistemleri fotostabilite özellikleriyle güneş yoğunlu ne kadar yüksek olursa olsun etkinliği korurlar.
Kaktüs nütriflavonları sayesinde cildi uzun süreli nemlendirir, saf E vitamini ile güneşin yol açtığı cilt yaşlanmasına karşı korur.


Bu vücut spreyinin en sevdiğim yanı şeffaf olması... Piyasadaki birçok ürünün elbisemizde, orada, burada iz bıraktığını, lekeler yaptığını hepimiz biliyoruz. Sprey şeklinde olması kullanım kolaylığı sağlıyor. Çok hafif bir yapısı var. Cildinize sıkıp şöyle bir üstün körü ovalıyorsunuz, hemen emiliyor. Kokusuna gelince öyle ağır bir parfüm kokusundan ziyade çiçek tarzında bir kokuya sahip... Kronik bronşiti olan annemi etkilemediğine göre kolay kolay kimse rahatsız olmaz...

Üstelik suya karşı çok dayanıklı... Evden bu ürünü kollarıma sürüp çıktığım bir gün kapalı havuza yüzmeye gitmiştim. Onca yüzmeye, sonrasındaki duşa rağmen ürünün hala cildimde durduğunu fark ettiğimde neler hissettiğimi anlarsınız.

Aşağıdaki resimlerde ürünü küçücük elimin üzerine 3-4 kere sıkıp resmen boca ettim. Flaşın verdiği parlaklık dışında herhangi bir renk değişikliği görmeniz mümkün değil. Bendeki ürün 30 faktörlü olanı... Buğdaydan esmere dönük bir cildim olduğu için bana 30 faktörlü daha uygun geldi. SPF50 ve SPF20 olanların dışında çocuklar ve olgun ciltlere yönelik yaşlanma karşıtı ürünleri de bulunuyor.

Bir daha alır mıyım? Kesinlikle alırım. Üstelik yüz için olan ürününü şimdiden almayı kafama koydum.

Bir de şöyle bir tavsiyede bulunayım. Garnier'in Amber Solarie ürünlerini geçen gün Markafoni'de satışta görmüştüm. Ben şahsen internet alışverişlerini uygun fiyatı açısından tercih ederim. Ama Markafoni'deki fiyatı benim aldığım yerdeki fiyatından daha yüksekti. Üstelik benim aldığım yerde de indirim, promosyon falan yoktu. Eğer bu tarz siteleri kozmetik açısından sık sık kullanıyorsanız dikkatli olun derim. Nitekim bunun gibi bir durumla Limango'da da karşılaşmıştım.



4 yorum:

  1. Merhaba, ben de Ramazan ayı biter bitmez tatile gitmek istiyorum. Günrş kremlerini araştırırken senin yazılarına denk gelmem çok iyi oldu :) Bu ürünü ve diğer bahsettiğin bronzlaştırıcı yağı dikkate alacağım. Bir de yüz için bir üründen bahsetmişsin bu yazının içerisinde. Onun ne olduğunu öğrenebilir miyim? Benim de tenim buğday rengi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam ben bu yaz Hawaiian bronzlaştırıcıyı kullandım. Memnun da kaldım. Yüz için o dönemde kullandığım ürünü tam hatırlayamadım. Malum 2 sene önce yazdığım bir yazı bu. Ben bir dönem garnier'in yüz için olan kremini kullanmıştım. Şu anda missha kullanıyorum. Garnier'in ki orta karar. Eğer merak ediyorsan...

      Sil
    2. Teşekkürler cevap için :) Ortalama 5 günlük bir tatilim olacak, o sürede altın bir bronzluk elde etmek istiyorum. Kullandığın Hawaiian Tropic'in hangi ürünüydü? Baktım da 2, 4, 6 olmak üzere spfliler ve bir de spfsiz olan var.

      Sil
    3. 6 koruma faktörlü olandı. Korumasız pek ürün kullanmamaya çalışıyorum artık.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...