24 Haziran 2011 Cuma

Project 10 Pan: Bitiyor, Bitmiyor!


Project 10 Pan başlayalı 3 hafta oldu. Ankara'da olduğum sürede sekteye uğradı. 1 haftayı göz önünde bulundurursak 2 hafta olmuş başlayalı. Bazı ürünlerde gelişme varsa da bazıları bitmemek için diretiyor resmen. Yanında da beni çıldırtıyor. Üstelik içlerinde kullanmak istemediklerimde olunca çıkın bakalım işin içinden çıkabilirseniz...

Peki ben bu dönemde bir şey aldım mı? Eğer Nivea'nın şurada bahsettiğim artık kaldıracağı makyaj ürünlerini saymazsak almadım. Zaten standlar resmen yağmalanmış. Neyse ki üç-beş parça bir şeyler kurtarabildim diyorum kendi kendime.

Kısa bir durum değerlendirmesi yaparsak;

Beni sevindirenler

Oriflame Powershine ruj
Rebel Parfüm
Maybelline Affinitone Kapatıcı
Dermokil Nemlendirici Krem
Keranove Tiftiklenmeyi Azaltan Sprey

Kararsızlar:

L'oreal Yumuşatıcı Yüz Temizleme Jeli
Elf Luscious Likit Lipstick
Nivea Çift Etkili Göz Makyaj Temizleyicisi

Delirtenler:

Avon Super Magnify Rimel
L'oreal Bare Naturale Mineral Allık

Sonuç ortada rujlarda ve cilt bakım ürünlerinde sorun yok ama rimel ve allık beni bayağı uğraştıracak gibi... Bakalım ne kadar zamanda btireceğim. Birkaç hafta sonra yine resimlerle buradayım.

Bana şans dileyin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...