6 Haziran 2011 Pazartesi

Innova: Gel Contour Plus Göz Kremi


Bu aralar kullandığım göz kremi var sırada... İtiraf ediyorum ilk defa İnnova'nın bir cilt bakım ürününü kullanıyorum. Bu nedenle başlarda biraz temkinli olduğumu söylemeliyim. Ürünün üzerinde yazan açıklaması ise şöyle:

Göz etrafındaki torbalanmalara ve mor halkalara karşı etkin bir üründür. İçeriğindeki bitkisel aktifler göz çevresine ihtiyacı olan nemi sağlar, hücre solunumunu arttırıp hücre fonksiyonunun canlanmasına yardımcı olur. Cildin kolajen ve elastin ağı güçlenir, ince çizgiler yumuşar, cilt sıkılaşır. Serbest radikallere karşı koruyucu özelliğe sahiptir, iritasyon oluşumunu engeller.

Ürünü sabah-akşam düzenli kullandım. Bana bilgi veren bayan günde tek bir kez kullanmanın yeterli olduğunu söylemişti. Ancak göz çevrem çok yorgun göründüğü için bunun yeterli gelmeyeceğini tahmin etmiştim ki doğru çıktı.    


Gelelim etkilerine: Göz çevremde herhangi bir alerjik etkisi olmadı. Birçok göz kreminde bulunan yeşil çay bu ürünün içerisinde de var. Bu nedenle sürüldüğü zaman hemen emildiğini ve göz çevremi rahatlattığını fark ettim. Torbalanma gibi bir problemim yok benim ama çok yorgun ve uykusuz olduğum günlerde göz kapaklarımda bazen ödemler oluşuyor. Onlara da etkisi olduğunu, azalttığını fark ettim. Benim için en önemlisi ise hiçbir zaman baş edemediğim göz altı morluklarımı azalatması oldu. Kapatıcı sürmüş gibi bir görüntü elbette edinemedim ancak bir-iki ton açılma olduğu tarafımdan tescillendi. 

Bu ürün sizlerde nasıl etki eder bilemiyorum, herkesin farklı farklı sorunları var. Ancak daha iyisini bulana kadar şimdilik bu ürünü kullanırım gibime geliyor. Bir de bazı forumlarda İnnova'nın ürünleri hakkında şikayetler gördüm. Cildinizi iyi analiz edip, hangi ürün size uygunsa onu alın derim. Yoksa ürün markalı, kaliteli, etkili olsa bile sizin cildinizde sorun çıkarabilir.

Peki siz Innova'nın ürünlerini hiç denediniz mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...