8 Haziran 2011 Çarşamba

Keranove: Tiftiklenmeyi Önleyici Sprey


Açıkçası bu ürünü ne zaman aldığımı hatırlamıyorum. Hazır Project 10 Pan da devam ederken bitmeden yorumlarımı yazayım istedim.

Bir dönem Keranove'nin şampuanlarını kullanmıştım. Sanırım memnun kaldığım için bu ürünü de sepetime atmışım. Şu anda satışı hala var mı bilmiyorum. Çünkü ben aldığım zaman bana yardımcı olan bayan bu spreylerin artık gelmeyeceğini söylemişti. Keranove'nin bazı ürünlerini bazı kozmetik sitelerinden almak mümkün... Ancak benim baktığım sitelerde bu ürünü bulamadım.

Ürünün üzerinde yazan açıklaması ise şöyle:

Canlandıran magnezyum ve güçlendirici iyodin ile formüle edilen Keranove Minoralojli Sprey saçınızda oluşabilecek tiftiklenmeyi anında önler. Yeniden canlanan saçlarınız, uzun süreli kalıcı, tazelik, parlaklık ve canlılık kazanır.   


Bu ürünü banyodan çıktıktan sonra, ıslakken saçımı taramadan önce sıkıyorum. Daha sonra da dağılması için tarıyorum. Benim saçlarımda işe yaradı. Hani birbirine dolaşmış, sinir bozucu bir görüntü olur ya onu azaltıyor. Olduğundan daha parlak bir görüntüm elde ediyorsunuz. Siz isterseniz saçınıza şekil vermeden önce ya da kuru saçlarda da deneyebilirsiniz.

Bir başka güzel yanı da jöle ya da diğer kremler gibi yapış yapış bir his vermiyor. Ben saçlarımda bu durumlardan nefret ederim. Özellikle de sıcakların bastırdığı bu günlerde elim devamlı saçlarıma gider. Bu ürünü kullandığınızda saçlarınızda sanki yıkayıp çıkmış gibi bir görüntü elde ediyorsunuz. Hoş çiçeksi bir kokusu var. Kesinlikle ağır değil... Ben de normal saçlar için olanı mevcut. Aldığımda diğer çeşitleri yoktu. Sanırım bitmiş ya da artık mağazaya gelmiyordu sanırım.

Önerebileceğim bir üründü ama dediğim gibi artık bulmak pek mümkün değil. Keranove ürünlerini ülkeye getiren Yonca Kozmetik'le bu durumu bir görüşmeye çalışacağım. Bilgi alır almaz burada sizlerle paylaşırım.

Siz Keranove ürünlerinden hiç kullandınız mı? Memnun musunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...