20 Haziran 2011 Pazartesi

Pino Parfümeri: Ankara'da Bir Kozmetik Cenneti


Ne zaman adı geçse söylüyorum doğma büyüme Ankara'lıyım diye... Hal böyle olunca Ankara'nında bilmediğim yeri çok azdır. Benim Ankara'da kozmetik almak için tercih ettiğim adres ise kuşkusuz Pino Parfümeri...

Özellikle Tekin Acar, Sevil gibi yerlerden son zamanlarda tiksindiğim için bu tarz hem birçok markayı barındıran hem de çok resmi olmayan kozmetikçiler benim göz bebeğim... Geçen hafta Ankara'da olmam sebebiyle Pino Parfümeri'nin Kızılay şubesine yolum düştü. Ben gitmeyeli yeni yeni markalar ve ürünler gelmiş. Aklımda kalan bazı markalar ise şunlar; Makeup Factory, Institut Arnaud, Roc, Beyu, Coverderm, Mavala... Ayrıca artık her yerde satılan Loreal, Flormar, John Frieda gibi bilindik markaların ürünleri de mevcut...

Seneler önce tanıştığım ve 9 senedir orada çalışan Huriye Hanım sağolsun beni çok iyi karşıladı. Ben oradayken Huriye Hanım bir bayana cilt bakımı yapıyordu. Buhar banyosu falan... Saçlarım için ihtiyacım olan ürünleri aldım ancak birçok üründe de gözüm kaldı diyebilirim.

Pino'nun Ankara'da 12, İstanbul'da ise Çamlıca'da tek şubesi var. Her geçen gün bir mağaza daha ekliyorlar ailelerine... Bahçeli şubesini de görme fırsatı yakaladım. Gerçekten Bahçeli Şubesi de Kızılay Şubesi kadar canlı...

Pino'nun benim için bu kadar özel olmasını sağlayan neden ise bana önerdikleri ürünlerin neredeyse %90'ından memnun kalmam. Elbette ürünleri bana öneren Huriye Hanım'ın da bunda etkisi büyük... Kendisi aynı zamanda cilt bakım uzmanı olduğu için cildinizi analiz edip ona göre ürün öneriyor. Üstelik eğer cilt bakım ürünü alırsanız, ücretsiz cilt analiziniz yapılıyor ayrıca buhar banyosu gibi imkanlarından yararlanıyorsunuz. Başka bir nedeni de birçok kozmetikçide bulamadığınız ürünleri -Mavala, Institut Arnaud, Makeup Factory gibi- bu mağazalar zincirinde bulmanız... Ben Arnaud ürünleri ve Keranova Saç Bakım ürünleriyle bu mağazada tanışmıştım. Bu ürünleri hala birçok mağazada bulamıyorum. Gerçekten sinir bozucu...

Pino'nun resmi web sayfası mevcut şuradan girip alışveriş yapabilir, markaları inceleyebilirsiniz. Eğer Ankara'da yaşıyorsanız ya da yolunuz düşerse mutlaka uğrayın derim. En azından ortamı, markaları görüp inceleme fırsatınız olur.

Bu bir tanıtım yazısı değildir. Şahsi ya da resmi olarak bu firmayla hiçbir ilgim yoktur. Sadece memnun kaldığım için ilgilileri bilgilendirmek amacıyla yazılmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...