12 Haziran 2011 Pazar

Sır Tutabilir Misin?: Sırlarınızı Yabancı Bir Adama Anlatırsanız Neler Olur?


Sophie Kinsella'nın kitaplarını ne kadar sevdiğimi bilirsiniz. Zaman zaman ağır aksak ilerleyen, ağdalı anlatım tarzlarından bıktığımda kendimi onun kitaplarını okurken buluveriyorum. Anlatımı basit, kasmıyor... Buna rağmen benzetmeleri bazen çok komik ancak insanı fazla düşündürmüyor. Kitaplarında konunun ilerleyişi hep muntazam... Tökezleyip, karmaşıklaştırdığına pek tanık olmadım.

"Sır Tutabilir Misin?"de Emma adlı hanım kızımız bir uçak yolculuğu sırasında yanındaki yabancıya tüm sırlarını döküveriyor. Ailesinden, sevgilisine, en yakın arkadaşına sakladığı sırları... İşin kötüsü o kişi, bir yabancı olarak kalması gerekirken asistan olarak çalıştığı şirketin CEO'su çıkmaz mı? İşte Emma'nın kabus gibi günleri burada başlıyor.

Benim zevkle bir haftada bitirdiğim bir kitap "Sır Tutabilir Misin?"... Eğer tatile giderken başucunuzda bir kitap arıyorsanız kesinlikle tavsiye ederim. Benim bu kadar sevmemin nedeni ise çok açık... Hepimizin sırları var ve olmaz olmaz demeyin. Bir gün biz de Emma'nın durumuna düşebiliriz. İkinci el bulabileceğiniz bir yer arıyorsanız adres şu yazımda: Tıklayın!

Bir de duyuru yapayım. Bir süreliğine Ankara'ya gidiyorum. Çok değil en fazla bir haftalığına... O yüzden bloga pek uğrayamayacağım. Çekiliş için yorumlarınızı bırakabilirsiniz. Katılmak için tık!

Kitabın bahsi geçen konusu ise şöyle:

Şişşşt! Sakın kimse duymasın.

Çok Satar Yazar Sophie Kinsela; 'dan Bir Sırlar Kitabı! ... Yine Çok Satacak! ! !

Emma'nın diğer kızlardan hiçbir farkı yok. Yani, onun da sırları var!


Annemden sakladığım sırlar Bekaretimi annemle babam alt katta Ben Hur izlerken, misafir yatak odasında Danny Nussbaum'a bahşettim.

Erkek arkadaşımdan sakladıklarım, Kırk bedenim. Connor'ın sandığı gibi otuz altı değil. Ayrıca Connor'ın gereğinden fazla yakışıklı olduğunu düşünüyorum. Kendisini hep Ken'e benzetmişimdir. Hani şu Barbie ve Ken'deki Ken'e.

İş arkadaşlarımdan sakladıklarım İş arkadaşım Artemis beni cidden sinir ettiğinde, yani hemen hemen her gün, masasındaki saksı çiçeğini portakal suyumla besliyorum. Fotokopi makinesini de bozan bendim. İşin aslı, bozulan ne varsa marifet benim!

Hiç kimseyle paylaşmayacağım sırlar... Tanga popomu ısırıyor. CV'mdeki matematik notum gerçeği yansıtmıyor.

NATO'nun açılımını bilmiyorum. Hatta ne işe yaradığını da!

Bunlar benim sırlarımdı. Ta ki hepsini uçakta bir yabancıya yumurtlayana kadar. En azından o sırada yabancı olduğunu sanıyordum!

3 yorum:

  1. Bayılıyorum bu kadının kitaplarına... Kitabın konusuna da bayıldım, yine çok güleceğiz anlaşılan. Hemmen okumam lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle okunması gereken kitaplardan birisi...

      Sil
  2. bu kitap harikaydı ya süperin süperi şiddetle tavsiye ediyorum bu kadın kitap yazmasını biliyor biliyor ....

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...