30 Mayıs 2011 Pazartesi

Institut Arnaud Ürünleri ve İkinci El Kitap Nereden Bulunur? {İstanbul}


Daha önceden birkaç kez Institut Arnaud ve ikinci el kitap satan yerler hakkında soru almıştım. Benim bu ikisi için İstanbul'daki adresim Kadıköy... Eğer bir gün Kadıköy çarşıya yolunuz düşerse ve bunlardan herhangi birini arıyorsanız adresleri bu yazıda...

Şahsen kitap alacaksam ilk uğradığım duraklar ikinci el kitapçılardır. Bunun için de ilk adresim Mühürdar Caddesinde'nki Akmar Pasajı... Pasajın içindeki birçok kitapçıda ikinci el kitap satılıyor ama bunlardan birisi var ki dükkandaki tüm kitaplar ikinci el... Son çıkan serilerden, dünya klasiklerine her çeşit kitabı bulmak mümkün... Üstelik eğer aradığınız bir kitap varsa onun da ikinci elini bulabiliyorlar. Kitaplar yarı fiyatına ya da daha ucuza satılıyor. Eğer çok fazla kitabınız varsa onları da tanesini 5 TL'den satın alıyorlar. 

Celal Kitabevi 
Caferağa Mah. Mühürdar Cad. Akmar Pasajı No: 70/31-B Kadıköy 
Tel:348 36 28 GSM: 0546 611 15 20

Institut Arnaud ürünlerini kullandığımı ve çok memnun kaldığımı yazmıştım. Ancak bu ürünleri satan mağazalar çok az... Kadıköy'de ise ara sokaklardan birinde bulduğum bir dükkandan aldım resimdeki ürünleri... Sadece Arnaud değil parfüm çeşitliliği de beni benden aldı. Dahası benim Arnaud kullandığım döneme göre fiyatlarında gayet makul olduğunu fark ettim. Üstelik orada bulunan beyfendi sizi sıkmadan alışveriş yapmanız için fırsat tanıyor. Ben şahsen tekrar gideceğim. Bu ürünleri daha önceden kullandığım için yorumlarını bir ara blogumda göreceksiniz.

Ekşiler Parfümeri
Caferağa Mah. Moda Cad. No: 24/A Kadıköy
Tel: 550 73 13 GSM: 0533 747 66 67 

Bu bahsettiğim iki mağazayla uzaktan ya da yakından bir ilgim yoktur. Daha önceden alışveriş yapıp memnun kaldığım için sizlerinde bu tür yerlerden yararlanmanızı istedim. Umarım yardımı olur.

Peki sizin tavsiye edeceğiniz bu tür mağazalar/dükkanlar var mı?

2 yorum:

  1. 2. el kitap konusunda taksimdeki aslıhan pasajını şiddetle tavsiye edebilirim.

    anqel.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler... Eğer Taksim'e gidersem mutlaka uğrayacağım...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...