10 Mayıs 2011 Salı

Pastel: Tırnak Eti Yumuşatıcı Kalem


Şurada Pastel alışverişimden bahsetmiştim. Bu ürünü alarak hayatımı kolaylaştırmışım haberim yok. Daha önce almadığıma pişmanım.

Pastel'in sitesindeki ürünle ilgili açıklama şu:

İçerdiği A ve E vitaminleri ile kuru, sertleşmiş tırnak etinizi nemlendirerek, tırnak etini beslemeye destek olur. Tırnak etlerini kalemin özel ucu sayesinde geri iterek tırnakların her an manikür görümüne ulaşmasını sağlar.

Bir itirafta bulunmalıyım ki bu yaşa geldim hala tırnak etlerimle oynarım. Hele tırnaklarım biraz uzunsa ve bir şeye sinirlenirsem acısını tırnak etlerim çeker. Bazı resimlerde tırnak etlerimin kötü görünmesinin sebebi bu... O yüzden kırk yılda bir manikür yaptırdığım olmuştur. Ancak hijyen koşulları nedeniyle kuaföre hep ayaklarımı sürüyerek giderdim.


Bu ürünü duştan sonra, tırnak etlerimin en yumuşak olduğu zamanda kullanıyorum. Haftada iki gün dizi izlerken bununla uğraşıyorum. Ucunu tırnak diplerime doğru hafifçe bastırarak uyguluyorum. İlk sefer sanki pek bir değişiklik yok gibi görünüyor ancak zamanla tırnak etlerinizin manikür yapılmış gibi göründüğünü fark ediyorsunuz. Tırnak diplerinde yığılma yapmıyor. En önemlisi içindeki A ve E vitamini sayesinde sağlıklı bir görüntüye sahip oluyorsunuz.


Bu tarz kelem şeklinde ELF'in ve Body Shop'un bir ürünü bulunuyor. Elf'in fiyatı daha uygun. Pastel'in ki ise orta karar diyelim. Uzun süre kullanacağımı düşünüyorum şahsen...

Bir de yeni aldığım ojelerle aile fotoğrafı çektim. Yakında bu ojelerin fotoğraflarını da burada göreceksiniz.

Siz bu tarz ürünler hiç kullandınız mı? Önerileriniz nedir?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...