19 Nisan 2011 Salı

Pastel Alışverişim


Pastel, yerli markalar içinde en çok sevdiklerimden birisi... Böyle güzel ürünler çıkardıkları zaman da çok mutlu oluyorum. Resimdeki ürünleri ne zamandır alacaktım ancak bu markayı doğru düzgün satan bir kozmetik dükkanı ne yazık ki bulamamıştım.

Ürünleri kutularından çıkarmadan fotoğraflarını çektim. Çünkü açılmış ya da üstünde yapışkanlar bulunan kozmetiklerden nefret eder hale geldim. Zaten yakında ayrıntılı yorumlarımı yazacağım. Bol bol resimli olarak... Bir de bronzer ve ruj ihtiyacınız varsa bir bakın derim. Bu aralar kampanyaları varmış.

Sepettekiler:

Magic Touch Krem Kapatıcı ve Aydınlatıcı: 15,80 TL
Tırnak Eti Yumuşatıcı Kalem: 15,80 TL
Pastel Oje No: 74: 1.5 TL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...