29 Nisan 2011 Cuma

Bitti... Bitti...


Aldığı kozmetik ürünleri bitirebilen şanslı insanlardan değilim. Sanırım tek bitirdiğim ürünler cilt bakım ürünleri ve kremler... Geçen dolabımı düzenlerken biten ürünlerimi çöpe gitmeden resimlerini çektim. Bakalım neler var?

Rosense Soft Lips: Bu ürüne bayılıyorum. Yatarken sürdüğümde sabaha dudaklarım yumuşacık oluyor. Ancak bulunması biraz zor... Aktarlara soruyorum yok. Alternatif ürünlere yöneleceğim.

Diadermine Nemlendirici Bakım Kremi: Diadermine ürünlerini genelde beğenirim. Bu üründe cildimi rahatlattı. Uygun fiyatlı krem arayanlara tavsiye edebilirim.

L'oreal Derma Genese Canlandırıcı Tonik: L'oreal'ın beğendiğim cilt bakım ürünlerinden bu tonik... Cildimi rahatlatıyor, nemlendirici için uygun bir zemin hazırlıyor.

L'oreal Triple Active Eyes Göz Kremi: Bu ürün için üç etkili denmiş. Ancak ben pek bir etkisini göremedim. Benim göz çevremde şişlik olmasa da morluklarım için pek çare olamadı. Sanırım bir daha denemem...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...