1 Nisan 2011 Cuma

Maybelline: The Colossal Volum' Express Mascara


Bu rimel uzun zamandır elimde sürünüyor. Ben de kurumadan sizlere göstermek istedim.

Benim rimelde aradığım ilk özellik kirpiklerimi tek tek ayırması... Birbirine yapışmış kirpikler makyajda beni delirten en kötü şey... İkincisi ise dolgunluk vermesi... Öyle çok uzun, yelpaze gibi kirpikler vaad eden rimelleri açıkçası pek tercih etmiyorum. Gözlüklerime çarpması beni rahatsız ediyor.


Rimel dolgunluk istiyorsanız size çok memnun edebilir. Büyük fırçasını kullanmak da çok rahat. Waterproof olmadığı için ılık suyla rahatça çıkartılabiliyor. İnsanı rahatsız etmeyen, hoş bir kokusu var. Yalnız kıvırma ve uzun gösterme gibi bir özelliği yok.


Benim için tek kötü yanı kirpiklerimi ayırmaması oldu. Ben bu rimeli süreceğim günlerde önce başka bir rimelin fırçasıyla tek kat geçip, kirpiklerimi ayırıyorum. Daha sonra üzerine 2 kat bu rimeli geçiyorum. Sonuç tam istediğim gibi oluyor. Ancak çantada taşımak için pek uygun değil.

Sanırım en iyi yanlarından birisi de her bütçeye uyacak fiyatı... Hatırlarıdığım kadarıyla 15 TL gibi bir rakamdı.

Peki siz daha önce bu rimeli kullandınız mı? Kullandıysanız ne düşünüyorsunuz?  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...