12 Nisan 2011 Salı

Visitors'ın Kraliçesi Anna: Morena Baccarin


Bir süredir bilim kurgu dizisi Visitors'ı izliyorum. Uzaylı yapımlarını genelde çok klişe bulsam da bu yapımı gerçekten beğendiğimi itiraf etmeliyim. Ancak değinmek istediğim bir oyuncu var. O da Ziyaretçilerin Kraliçesi Anna karakterini canlandıran Morena Baccarin...

Morena'yı daha önce hiç izlemedim. İzlesem bile pek aklında kalmamış sanırım. Ancak Visitors sırf onun için bile izlenir. Bakışları, konuşma tarzı başta biraz yadırgansa da zamanla bunun rolün bir parçası olduğunu anlıyorsunuz.

Kendisi Brazilya doğumluymuş. Neden bu kadar güzel olduğunu açıklıyor. Uzun saçlı hali çok güzel olsa da ben şahsen bu kısa saçlı halini çok beğendim. Genelde kadın oyuncuların güzelliği saçlarıyla ölçülür ancak o bu tabuyu yıkıp kısa saçlarıyla benim gönlümde taht kurdu. Diziden fotoğraflar. Tadını çıkarın!








Resimler: ABC

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...