22 Nisan 2011 Cuma

İlk Ebay Siparişim ve Teenage Dream


Yukarıda gördüğünüz güzellik artık benim... "Arayan Mevlası'nı da bulur belasını da..." derler ya, ne kadar doğru söylemişler.

Şuradaki yazımda ebay'den alışveriş fobimi yazmıştım. Gelen yorumlar için çok teşekkür ederim. En azından yalnız olmadığımı öğrenmiş oldum.

Paypal'a ve siteye üye olduktan sonra ilk alışverişimin özel olmasını istediğimden neredeyse her seferde dile getirdiğim Opi Katy Perry koleksiyonundan Teenage Dream'i almaya karar verdim. bebold_goglam adlı satıcıdan -ki kendisi %99.7'lik bir feedbacke sahip- ürünü aldım ve yaklaşık bir hafta sonra paketim iş yerine geldi.


Aslında beni düşündüren paketin kaybolma riski ve şişenin kırılma olasılığıydı. Neyse ki kaybolmamış ama postacıyı görünce hemen yanına gittim bir umut -ki beklemiyordum- bana şöyle bir bakıp "Paketin vardı değil mi senin?" dedi. Ölür müsün öldürür müsün? Ben yanına gitmesem büyük ihtimalle kocaman çantanın dibinde unutup gidecekti.

Satıcı ojeyi boncuklu poşetlere sarmış, dahası içine koyduğu paketinde iç yüzeyi de bu poşetle kaplıydı. İçerisinden Paypal makbuzu da çıktı. Küçük bir paket olmasına ve gümrüğe takılması ihtimaline karşın fiyat çok çok düşük gösterilmiş. Bu konuda benim bir notum yoktu. Satıcıyı bir kez daha takdir ettim.


Artık Ebay'den alışveriş yapabileceğim için seviniyordum ancak yeni genelge nedeniyle yurt dışından kozmetik alışverişi de yapamayacağız. Bir bu eksikti zaten... Paketlerimiz gümrükte incelenecek, gerekirse biz gidip paketimizi alabilecekmişiz. Şu birkaç haftadır birşey almıyordum o yüzden paketime ne olacak endişem yok. Her şeye yasak... Önce Blogger sonra da bu... Daha neler göreceğiz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...