21 Nisan 2011 Perşembe

Çimen Yeşili Oje: Pastel No: 74


Bu sene ya da daha doğrusu geçen kış favori renklerdendi. Birçok ünlü isim -Blake Lively gibi- bu ve buna benzer ojeler sürdü çıktı. Ben de zaten havalar soğuk gidiyor deyip onu günün ojesi seçtim.

Benim içinse tesadüf eseri bulduğum, çok çok güzel bir renk... Çünkü Pastel'in bu renkleri yok satıyor ve gittiğim kozmetik dükkanlarında genelde bulamıyordum. Köşe bucak bir yerde kalmış, küçük bir yerde buldum bu güzelliği ve kaçırmak istemedim.

Pastel'in kalitesi hakkında hepimiz az çok bir şeyler biliyoruz. Sadece elimdeki oje üretileli daha bir ay bile olmamış, sanırım bu nedenle hemen kurudu. Çok bekletmedi beni...

Tırnaklarımda 2 kat bulunuyor ve base ya da top coat kullanmadım. Bir flaşlı bir de flaşsız resmi mevcut. Flaşlı çekimde parlaklığı çok hoşuma gitti. Ayrıca matlaştırıcı sürüp nasıl göründüğüne bir bakacağım. Denemeye değer...

Bir de ben oje sürerken genelde dibine kadar sürerim. Bu sefer değişiklik yapıp kenarları boş bırakmıştım. Çok mu abartmışım ne?

Resimlere tıklayın büyüsünler.

Peki sizce nasıl görünüyor?





1 yorum:

  1. benim favori yeşilimdir kendileri=)) çimen yeşilinden ziyade zümrüt yeşili bence bu oje =)) dibe kadar sürme konusun da da eliniz alışkın olmadığından ayar tutmasa da bence dibe kadar sürme k ojeyi pek hoş göstermiyor etrafa bulaşmış görüntüsü veriyor bence

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...