27 Nisan 2011 Çarşamba

Max Factor Vibrant Curve Effect Lip Gloss


Şurada Cheapsmells alışverişimden bahsetmiştim. Ancak nedense kullandığım halde bir türlü içimden tanıtım yazısı yazmak gelmedi.

Vibrant Curve Effect Glossları yeni çıktı Ben ilk kez bir kozmetik alışverişim sırasında görmüştüm. Ancak fiyatı 34 TL idi. Bence bu ürün için oldukça uçuk bir rakam... En azından benim için vermeyeceğim bir miktar... Türkiye'de bu markanın ürünleri neden bu kadar uçuk rakamlara satııyor anlamıyorum zaten...

Parlatıcılardan en üstteki Fashion, ortadaki Me Me Me, alttaki ise Trendsetter.... Zaten benim aldığım dönemde sitedeki stokta sadece bu üç renk bulunuyordu. Trendsetter diğer renklere oranla daha simli sanki.. Me Me Me ise dudakta resimdeki kadar yoğun pembelik vermiyor.


Sanırım en sevdiğim yönleri sürdüğüm zaman yapış yapış bir his bırakmaması oldu. Oldukça parlak bir görünüm veriyor. Günlük kullanım için ideal. Ben özellikle Me Me Me'yi yarıladım bile... Çok hafif bir yapıları var. Kokuları da çok güzel... Kavun gibi geldi bana ama meyvemsi desek daha doğru olur.

Ancak fırçalarını çok beğendiğimi söyleyemeyeceğim. Çünkü sünger ve parlatıcıyı sürmek için birkaç kez tüpe daldırmam gerekti.


Yurtdışında marketlerde yaklaşık €12'ya satılıyormuş. Ben Cheapsmells'ten 4£ ya da 5£'a almıştım tanesini. Ancak artık kozmetik alışverişi yasaklandığına göre büyük ihtimalle kampanyaları bekleyeceğim.

Peki siz bu seriden hiç kullandınız mı? Görüşleriniz neler?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...