20 Nisan 2011 Çarşamba

GG'den Victoria's Secret Alışverişim ve Püf Noktalar



Şuradaki yazımda VS'nin allığından bahsetmiştim. Özellikle koleksiyonerler için bulunmaz bir nimet bu allık. Çünkü tasarımı o kadar şirin ki tanıtımını yaptığımda siz de göreceksiniz.

Aldıklarım

Beauty Rush 3'lü Lip Gloss Set
Perfect Lip Stick - Temptress
Radiant Face Trio Allık

Gittigidiyor'dan pek alışveriş yapmasam da allığı ve aynı koleksiyondaki ruju kulaseramik adlı satıcıdan aldım. Böyle birleştirilmiş gönderilerde genelde kargo ücretinden de tasarruf etmiş oluyorsunuz. Parlatıcı seti de all_sale nickli satıcıdan aldım ki bu seti en uygun fiyatla satan satıcı diyebilirim. Üstelik kendisi bana katalogu da göndermiş. Her iki satıcı da %100 pozitif yoruma sahip... Üstelik sorduğum bütün saçma sorulara da hemen cevap verdiler. O yüzden tercih sebebim oldu. Çok karlı bir alışveriş yaptığımı söyleyemeyeceğim. Çünkü bu aldıklarımı eBay'den çok daha uygun fiyatlara alabilirsiniz ancak benim bulduğum satıcıların hiçbiri TR'ye gönderim yapmıyordu.

Gittigidiyor'dan ya da diğer sitelerden alışveriş yaparken de insanın aklına ister istemez şu soru geliyor: "Ya sahteyse? " Üstelik Gittigidiyor bu konuda bayağı sabıkalı satıcılara sahip...

Mesela MAC, Chanel, Max Factor gibi markalarda sahtelerden geçilmiyor, orjinal ürün bulmak mümkün değil. 5 TL'ye yerli üretim rujları bile alamıyoruz kaldı ki MAC gibi bir markanın rujlarını alabilelim. "Aman ne olacak ki" diye düşünebilirsiniz ancak bu ürünlerin nerede üretildiğini bilmiyoruz. Sağlığımız ilk önceliğimiz olmalı diye düşünüyorum ben şahsen. Onun dışında Victoria Secret, OPI, Clinique gibi markaları getiren çok güvenilir satıcılar da mevcut. Eğer bu markalardan istediğiniz ürün varsa rahatlıkla getirtebilirsiniz.

Diğer bir sorun da fiyatlar... Çoğu başka sitelerde -Strawberry, eBay, Cosme-de gibi- çok uygun fiyatlara satılan ürünler Gittigidiyor'da uçuk rakamlara satışa çıkıyor. O yüzden bir ürünü alırken bu sitelere de göz atmak gerekiyor.

Peki GG'nin avantajı yok mu? Benim bu alışverişlerim ertesi gün elime ulaştı. Yurt dışından getirttiğim ürünler en iyi ihtimalle bir hafta içerisinde elimde oluyor. Bu yüzden sabırsız kişilere iyi gelecek bir alışveriş sitesi... Ayrıca bazen diğer sitelerde olmayan ürünleri de bulduğum oldu benim... Eğer hiç umudunuz yoksa, ürünler için kolaylıkla satıcılarla görüşüp getirtmelerini sağlayabilirsiniz. İngilizce şartı falan yok.

GG'nin eBay'e satıldığını şuradaki yazımda yazmıştım. Dikkat ettim sitede yapılan birkaç değişiklik nedeniyle GG'nin görüntüsü tıpkı eBay'in görünümünü anımsatıyor. Yakında açık artırma, Paypal'la ödemeye geçiş de sitede yerini alacaktır. Eminim.

Peki sizin GG deneyimleriniz var mı? Site hakkında ne düşünüyorsunuz?

2 yorum:

  1. Paypal odemesi gelsin, ben de ala bileyim GG'deeenn!! Turkiyede yasayan yabanciyim, kredi kartim olmadigindan burdan bir seyler alamiyorum maalesef :/ payPaal istiyoruuuzz!! :D

    YanıtlaSil
  2. Bence de güzel bir uygulama olur. Umarım bir an evvel yenileme çalışmalarını bitirirler...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...