28 Nisan 2011 Perşembe

OPI: Katy Perry Collection Teenage Dream


Beni bilirsiniz ucuz ojeler dışında öyle OPI, China Glaze gibi markaları pek kullanmam. Bu renklerinin bazılarına bayılmadığım anlamına gelmiyor. Ancak bitiremiyorum öyle bir sorun var ortadan kaldıramadığım. O yüzden bu ojeyi görenler biraz şaşıracak.

Belki inanmayacaksınız ama bu benim ilk özel koleksiyon ojem... Hatta şunu söylemeliyim ilk OPI ojem... Mağarada mı yaşıyorsun Peri, dediğinizi duyar gibi oluyorum ama OPI'nin Türkiye fiyatlarını biliyorsunuzdur. Eh Ebay'den de şimdiye kadar alışveriş yapmayan biri olarak gayet doğal...

Paketim geldiğinden beri sürmemek için sabırsızlanıyordum. Nitekim sonuç beklediğimden çok daha tatmin edici oldu. İçindeki koca koca simlerin görünümü kapalı havalarda bile fark ediliyor.


Aslında bu ojeyi sipariş etmemin bir nedeni de sınırlı sürüm olduğu için bir daha kolay kolay bulamayacak olmamız... O yüzden ben şimdiden dupe, alternatif, ikame ne derseniz onu bulmaya çalışıyorum. Hatta bir tahminim bile var... Yakında onu da resimleyeceğim. Rengi ne kadar tutar siz karar verin.

Peki bu ojeyi nereden bulabilirsiniz? Ebay'de hala satan satıcılar var ancak yeni kanunla gümrüğe takılır mı bilmiyorum. Onun dışında Gittigidiyor'da şişesini 30 TL'ye getirten satıcılar görmüştüm. Bir bakın isterseniz.

Sizler için farklı ışıklarda resimlerini çektim. Umarım beğenirsiniz. Tırnaklarımda 1 kat Kalyon + 2 kat teenage dream + 1 kat parlatıcı bulunuyor. Aslında parlatıcıya da pek gerek yokmuş. Tıklayın büyüsün!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...