29 Mart 2011 Salı

Cheapsmells Alışverişim 2. Posta


Şuradaki yazımda Cheapsmells alışverişimden ve posta sorunundan bahsetmiştim. Normalde 1.5 ay içinde gelmiş olması gereken paketim hala gelmeyince geçen hafta sitenin müşteri hizmetlerine mağduriyetimi bildirmiştim. Bana geri dönüş yapıp istersem paramı iade edebileceklerini ya da ürünleri tekrar gönderebileceklerini söylediler. Ben de ürünleri çok istediğim için tekrar göndermelerini rica ettim. Sonuç olarak kargom 10 gün gibi kısa br sürede elime ulaştı.

Siparişimde Max Factor'un Vibrant Curve Effect Lip Glosslarından 3 adet -ki sitede şu an sadece bu üç rengi satışta- ve Masperpiece Beyong Length Mascara vardı. Yani resimde gördüğünüz o renkli uzun tüp mascaraya ait. Belki garip gelebilir ama öyle.

Yalnız dikkat ettiğim bir nokta var. Glosslara eğer dikkat ederseniz sanki birazı kullanılmış gibi boşluklar mevcut. Üstelik maskarada olan ürün koruma bantlarından glosslarda yoktu. İçime kurt düştü. Ancak buna rağmen Cheapsmells'in bu ilgisinden çok memnun kaldım. Postada sorun yaşamış olsam da postamı tekrar göndermeleri gerçekten beni mutlu etti. Teşekkürler Cheapsmells. Siteye göz atmak için buradan girebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...