25 Mart 2011 Cuma

ELF Studio Stipple Brush


Elf fırçalarından Stipple Brush var sırada. Nette birkaç yerde MAC'in 187 numaralı fırçasıyla karşılaştırmalarını görmüşsünüzdür. Elf'in bu fırçasına 187'nin sentetik muadili bile deniyor.

Elf'in fırçalarından pudra ve allık fırçası gibi bu fırçanın da kılları çok yumuşak. Kullanırken ben hiç rahatsız olmadım. Ancak onlara oranla kıllarının yoğunluğu az. Hatta elime ilk aldığımda çok mu seyrek acaba diye düşündüğümde olmuştu. Ancak kullanım alanları düşünüldüğünde gayet yerinde olduğuna karar verdim.



Bu fırça size neler vaad ediyor peki? Likit fondöten, renkli nemlendiricinizi pıt-pıt yaparak yüzünüze uygulayabilirsiniz. Krem allık, aydınlatıcı gibi ürünler içinde kullanışlı bir fırça. Koyu renkli ya da çok simli allıklarınızı da yine bu fırçayla uygulayarak daha hafif bir görüntü yakalayabilirsiniz.

Ben bu fırçayı daha çok allıklarım için kullanıyorum. Çok simli bir allığım var. Onun için bu fırçayı kullanıyorum. Onun dışında eğer allığımı ya da bronzlaştırıcımı fazla kaçırdığımı hissettiğim anda yanaklarımın üzerini bu fırçayla azaltıyorum. İşe yarıyor mu? Kesinlikle yarıyor.


Bu fırçanın da fiyatı diğer Elf Studio serisi fırçaları gibi £3.50... Uygun fiyatlı, görünüş olarak gayet orjinal duran bi ürün. Kullanım açısından da benim işimi görüyor. Eğer siz de incelemek ya da satın almak isterseniz buradan siteyi ziyaret edebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...