19 Mart 2011 Cumartesi

Peri Kutusu: Visitors, Yumi ve Lilyth Fırça Seti

Peri Kutusu'nun ilk üçlüsü... V olarak da bilinen 2009 yapımı uzaylılarla ilgili bir dizi, Erdal Güven'in yine Japonya'yla ilgili kitabı Yumi ve daha önce hiç kullanmadığım bir fırça seti Lilyth... Bu üçlü hakkında en ufak bilgisi olan kim varsa lütfen paylaşabilir mi?


Bu ara kıyamet alametlerine taktığımı söylemiştim. Bu dizide onlara örnek olarak gösterilebilir. Peri Kutusu'nda izlenmeli listeme girdi.

Konusu: Dev uzay gemileri Dünya'daki büyük şehirlerin üzerinde görünür ve Dünya dışı canlıların güzel ve karizmatik lideri olan Anna adındaki "Visitors", gezegene barış amacı için geldiklerini söylemektedir. Bir grup insan ise bu iyiliksever olduklarını söyleyen ziyaretçilerin samimiyetinden şüphe duymaktadır. 


Yine Erdal Güven, yine Japonya... Üstelik Bir Geyşanın Anıları adlı kitap dışında geyşalarla ilgili başka bir eser hiç görmedim ben. Okunmalı diyorum ve Peri Kutusu'na dahil ediyorum.

Konusu: Japon Kara Ejder teşkilatından Kuvayı Milliyeye Ertuğrul Fırkateyni faciası, Osmanlı İmparatorluğunun Japonyayla ilişkileri, Abdülhamid, Mustafa Kemal, Japonların Kara Ejder teşkilatı ve Kuvayı Milliye Yumi / İstanbulda Bir Geyşa, bütün bu tarihi kişilik ve olayları, çarpıcı anlatımıyla bir araya getiriyor. Yakın tarihimize ilişkin şaşırtıcı gerçekleri roman kurgusuyla aktaran Erdal Güven, yönünü Batıya döndüğü söylenen Mustafa Kemalin de aslında tıpkı Abdülhamid gibi Doğuya açılmaya, özellikle de Japonyayla dostluğa çok önem verdiğini belirtiyor. Fırtınalı yıllarda yaşanan tutkulu ve engel tanımayan bir aşka da tanıklık edeceğiniz, heyecanla okunan, sürükleyici, şeftali çiçeği yumuşaklığında bir roman Ve İstanbul tarihi bir aşka tanıklık etti ... Mayumi parmaklarını Nureddinin dudaklarının üzerine koyup susturdu. Önceki gece son dansımı yaptım Nureddin. Bundan sonra karşında geyşa Mayumi yok, Japon kız Yumi var.
Lilyth Türkiye'de pek bilinmese de okuduğum kadarıyla iyi bir marka... Bu fırça setini de Cosme-de'de gördüm. Travel boy bir sete ihtiyacım vardı zaten. Peri Kutusu'nda olmayı çoktan hak ediyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...