28 Mart 2011 Pazartesi

Max Factor: Creme Puff Medium Beige 41


Şurada Cheapsmells alışverişimden bahsetmiştim. İlk gelen ürünüm bu pudra-fondöteni bir süredir kullanıyorum. Sanırım artık yorumlarımı yazabilirim.

Kutusu gördüğünüz gibi siyah ve gayet güzel duruyor ama bence Max Factor paraya azıcık kıyıp ayna falan da koysa içine hiç fena olmazmış. Bir de içinden çıkan sünger pek bir işe yaramıyor. Kendi pudra fırçanızla ya da süngerinizle ürünü kullanabilirsiniz.

Ürün hakkında şöyle bir açıklama mevcut:

Yüksek kapatma özellikli bir pudralı fondötendir. Gün boyu mat ve profesyonel bir görünüm verir.

-Normal, kuru, karma ve yağlı ciltler için uygundur.
-Mat bir görünüme sahiptir.
-Nemlendirici ya da fondöten üzerine kullanılabileceği gibi, hepsi bir arada fondöten olarak da kullanılabilir.
-Ciltle uyumluluğu kanıtlanmıştır.

Translucent tonu saydam pudra olarak kullanılabilir.


Ben aslında bu ürün elime geçene kadar Loreal'ın şurada bahsettiğim mineral pudra-fondötenini kullanıyordum. Ürünün kapağını ilk açtığımda pressli olduğundan dolayı fırçaya kolay gelmezse diye bir endişe sarmıştı beni. Ancak yukarıdaki resimde görüldüğü gibi fırçaya hemen gelen bir yapısı var. Üstelik fırçayla alırken mineral fondötenim gibi etrafa dağılmıyor. Bu nedenle çantada taşımak için de çok uygun.


Karma bir cilt yapım var. Eğer cips falan fazla kaçırırsam T bölgemde hafif parlamalar oluşuyor. Tam tersine yanaklarım da kuru. Bu ürün T bölgemdeki parlamaları engelledi ona oranla cildimi de kurutmadı. Gerçi eğer kuru bir cilt yapınız varsa kullanmadan önce nemlendiricinizi mutlaka kullanın.

Ürün için tek sorun sanırım cildinize uygun rengi tutturabilmek. Ben buğday-esmer arası bir ten rengine sahip olduğum için 41 numaralı Medium Beige seçmiştim. Şu an renk olarak tutturmuşum ama yaz için bir ton koyu rengini sipariş etsem daha uygun olabilir.

Türkiye'de satış fiyatı 49 TL... Ben Cheapsmells'ten £4.99'a almıştım. Eğer imkanınız varsa internetten alın derim ya da kampanyaları bekleyin. Çünkü bu kadar fiyat farkını ödemek istemem şahsen.

Siteyi incelemek için tık!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...