31 Mart 2011 Perşembe

Sleek MakeUP 2011 Bahar Koleksiyonu: Avoir La Pêche


En merak ettiğim markalardan biri bu Sleek MakeUP... Netten takip ettiğim kadarıyla beğenilen bir marka ayrıca... 2011 bahar koleksiyonu olan Avoir La Pêche ise pembenin aksine şeftali-kayısı tonlarında makyajı sevenler için tam bir kurtarıcı. Markanın fiyatları da gayet uygun.

Ben allığa bayıldım. Peki ya siz?


Pout Polish in Sugar May ($10 ya da €7)


I-Divine Paraguaya Palette ($12 ya da €8.50)


Pan Tao Allık  ($8.50 ya da €6)

Koleksiyonu incelemek ve diğer Sleek ürünlerine bakmak için buradan siteyi ziyaret edebilirsiniz.

Resimler: SleekMakeUP.com

2 yorum:

  1. Evveeet, canım yaa! Ben de çook merak ediyorum bunları! özellikle balma bayıldım! bunların hepsi sevdiğim renkdeler. Türkiyede mağazası var mı Sleekin?

    YanıtlaSil
  2. Bildiğim kadarıyla Türkiye'de satışı yok. Ben de Ebay'de birkaç ürününü buldum. Eğer alırsam tabii ki burada yayınlarım. :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...