10 Mart 2011 Perşembe

ELF Nail Polish: Innocent


Elf'in kuşkusuz en merak ettiğim ürünlerinden biri elbette ki ojeleriydi. Fazla hayal kırıklığına uğramamak için nötr bir renk olan innocentı eklemiştim alışveriş listeme.

Oje hakkındaki yorumuma nereden başlayacağımı bilemiyorum. Rengi dışında sevdiğim, beğendiğim hiçbir yanı yok. Aplikatörünün kılları ojeyi uygularken yanlara doğru açılıyor. Kenarlara bulaşıyor. Kıvamı deseniz bana biraz cıvık geldi. Üstelik çok zor kuruyor. Eğer alma gibi bir hataya düşerseniz bence kurutucu bir ürününüz olsun.

Aşağıdaki fotoğrafta ne kadar sinir olduğum belli oluyordur. Orta tırnağıma dikkat ederseniz kenarlardaki dağınıklığı çok rahat görürsünüz. Açıkçası Flormar'a, Golden Rose'a biz boşuna haksızlık etmişiz. Bizim yerli markalarımızın ojeleri ELF'in ojeleri yanında OPI kalır.  

Peki siz Elf'in ojelerinden kullandınız mı? Düşünceleriniz neler?



2 yorum:

  1. ben mint yeşili aldım
    cok memnunum valla.

    YanıtlaSil
  2. Belki bana denk gelmiş olabilr. Çünkü kıl yapıları bakımından değişik çıktığı oluyormuş. Ama kıvamı gerçekten kötü çıktı.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...