16 Mart 2011 Çarşamba

EcoTools Fırça Seti


Şuradaki yazımda Ecotools'un pudra fırçasından bahsetmiştim. Ben bu fırçadan o kadar memnun kaldım ki anlatamam. Kıllarının yumuşaklığı, açılı olması, bambu sapının pürüzsüzlüğü beni fazlasıyla tatmin etti. Bu seti de yine aynı adresten Ümraniye'deki T-Shop'tan aldım.


Set 5 adet fırça ve 1 çantadan oluşuyor. Allık fırçası, eyeliner fırçası, kaş/kirpik fırçası, kapatıcı fırçası ve far fırçası...


Sağdaki benim daha önceden aldığım pudra fırçası... Sette bulunan fırça daha kısa kıllara sahip ve itiraf etmek gerekirse kılları önceki fırçam kadar yoğun değil. Sanırım Ecotools'un tek eksik yönü tek satılan fırçalarla, set halinde olanların farklı farklı boyutları olması. Dükkandaki diğer fırçalarda da aynı şeyi fark ettim. 

İlk aldığım fırçayı daha çok pudra için kullanıyordum. Setin içindeki fırça ise allık için daha uygun bir ürün.


Bu fırçalar ise yine pudra ve allık gibi yumuşak kıl yapılarına sahip. Kullanırken rahatsız etmiyor. Boyları da yine allık fırçasıyla aynı.

Fiyat olarak ben bu seti 32 TL'ye aldım. Dikkat ettiğim bir noktada Ecotools'un mini boy setinin bundan daha yüksek fiyata satıldığıydı. İkisi arasında kaldığım için bu farka gözüm kaymış. 4 parça fırça ve çantadan oluşan set 35 TL'ydi. Sanırım mini setin içinde bulunan mini kabuki fırça fiyatı etkiliyor. Bilemiyorum.

Bir de uyarı yapayım. Geçen gün Limango'da Ecotools'un ürünlerini gördüm ve aslında bu fırça setini oradan almayı istemiştim. Ancak fırçalar benim aldığım yerden daha yüksek rakamlara satışa çıkmıştı. Sonuç olarak vazgeçtim. Gidip fırçaları görerek, dokunarak aldım. İnternetten alışveriş yapmamın amacı bulunmayan ürünleri daha ucuza almak. En azından benim için durum böyle... Tamam, belki küçük şehirlerde yaşayanların bu ürünleri dışarıda bulması çok zor ama kampanyalı bir ürününde dışarıda satılan fiyatından yüksek olması bence biraz saçma. Dahası kazıklanıyor muyuz sorusunu da akla getirmiyor değil...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...