15 Mart 2011 Salı

Express Asetonsuz Tırnak Temizleyici



Ojelere karşı çok fazla ilgim olmadığı için oje çıkartıcı ürünlere karşı da çok ilgili sayılmam. Bu ürünü Migros'ta tesadüf eseri gördüm. Asetonsuz bir ürün olduğu için de denemek istedim.

Asetonlu ürünlere göre tırnaklarınızı çok rahat temizliyor. Herhangi bir yan etkisini göremedim ben şu ana kadar. Tek kötü yanı sanırım kokusu... Tırnaklarımı temizledikten sonra banyo sanki yoğun bir oda parfümü sıkmışız da kaç saat kapalı kalmış gibi kokuyor. Gerçi çok rahatsız edici bi koku sayılmaz.

Aynı zamanda nemlendirici ve besleyici etkisi de varmış. Eh buna da idare eder diyebilirim.

Fiyat olarak da 3-4 TL gibi bir rakama almıştım. Asetonsuz bir temizleyiciye göre çok iyi bir rakam.

Peki siz hangi asetonsuz temizleyiciyi kullanıyorsunuz? Memnun kaldınız mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...