30 Mart 2011 Çarşamba

Peri Kutusu: Lost Room, The Kids Are All Right, MAC Chromaline Eyeliner


Mini diziler gerek akışkanlığı gerekse konularının cazibesi dolayısıyla her zaman tercihim olmuştur. Ancak Amerikan dizileri genelde bol sezonlu yayından hoşlandıkları için pek tercih etmiyordum. Bu filmde Peri Kutusu'na atılır.

Konusu: Lost Room, ABD'de Sci Fi kanalında yayınlanmış olan bir bilim-kurgu mini dizisidir. Dizi bir oda ve bu odadaki olağandışı güçlere sahip günlük objeler etrafında geçmektedir. Baş kahraman Joe Miller, odada kaybolan kızı Anna'yı kurtarmak için bu objeleri araştırmaktadır. 1960'larda Route 66'da tipik bir motel iken bir yıl sonra "olay" adı verilen durum sonucu gerçek zaman ve uzayın dışında bir kayıp oda belirmiştir.

Sci-Fi Channel'ın oldukça ses getiren 2006 yapımı bu 6 bölümlük mini dizisi IMDb'de 8.0 puan almıştır ve Lost Room bugüne kadar Sci-Fi Channel'ın hazırladığı en iyi dizilerden biri olarak gösterilmektedir


Yardımcı Kadın Oyuncu Oscar'ını elinde bulunduran bir film The Kids Are All Rigth... Jullianne Moore'u zaten çok severim. Bu filmde de beni hayal kırıklığına uğratmayacaktır diye düşünüyorum.

Konusu: Lezbiyen bir çift olan Nic ve Jules, yapay döllenme ile çocuk sahibi olmuşlardır, hem de iki kere. Çocuklar ergenliğe girdiklerinde gerçek babaları ile tanışmak isterler. Paul adındaki donör onların babalarıdır ve çocuklar Paul'ü anneleri ile tanıştırmak ister. Paul'ün gelmesi aile düzenini değiştirecek ve yepyeni bir aile tanımının yapılmasına yol açacaktır.


MAC'in bu krem eyelinerını gördüğümden beri istiyorum. Yalnız fiyatları benim için biraz uçuk... Zaten sadece Ebay'de bulabildim. Ben alamasam da umarım sizlerden biri bunun sahibi olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...