22 Mart 2011 Salı

Elf Göz Fırçaları: Eyeshadow "C" Brush, Concealor Brush ve Small Angled Brush


Bugünkü yazımda sıra Elf'den aldığım göz makyajı için kullanılan fırçalarda... İlk sırada aslında çok da kullanmadığım bir fırça olan Eyeshadow "C" Brush var. 

Günlük hayatta farlarla uğraşıp gölgeli göz makyajı yapan biri değilimdir. Bendeki göz makyajı kapatıcı, kalem ve rimelden ibaret... Ancak bunu tamamlayacak vişne çürüğü ya da bordo bir ruju tercih ederim ki makyajım çok da sade olmasın.  

Gözlerim yüz yapıma göre küçük ve çekik, dahası kaşlarımda kalkık olduğu için aradaki mesafe oldukça geniş kalıyor. Ben bu fırçayı, farı bu geniş alana dağıtmak için kullanıyorum. Kılları yumuşak ve farı hemen tutuyor, etrafa yayılarak sizi sinirlendirmiyor. Eğer siz de geniş bir göz kapağına sahipseniz ve tüm farı dağıtmak amacıyla bir fırça arıyorsanız öneririm.


Bu üç fırça içerisinde kuşkusuz benim en çok kullandığım concealor brush... Ne yazık ki göz altlarım çok mor. Öyle ki az falan da değil. Kapatıcı insanı derler ya, o cinstenim işte. Ancak en çok işime yarayacak fırça olacağı halde, bu üç fırça içerisinde en kullanışsız olanı, bu çıktı.

Eyeshadow C Brush'ın aksine bu fırçanın kılları bayağı sert. Göz çevresi gibi hassas bir bölge için böyle bir fırça üretmeleri ne akla hizmet anlamış değilim. Bu sertliğe bağlı olarak da kapatıcıyı dağıtırken bayağı zorlanıyorsunuz. Hatta ben birkaç kere sinirlenip fırçayı bıraktım. Makyaja ilk başladığım dönemde yaptığım gibi parmaklarımla kapatıcıyı dağıttım. Eğer alışveriş listenizde bu fırça varsa tekrar düşünün derim.


Small Angled Brush... İşte bu fırçayı sevdim. Kılları orta sertlikte... Bu nedenle eyelinerı sürerken yumuşak fırçalarda olan kayma gibi durumlar bu fırça da yok. Kıllarının açılı ve ince olması da kullanım rahatlığı sağlıyor. Elf'in krem eyelinerını bu fırçayla sürmeyi denedim ve iyi de sonuç aldım.  Kesinlikle tavsiye ettiğim bir ürün.

Yine üçte iki memnun kaldığım bir alışveriş. Eğer ürünleri siz de incelemek isterseniz buradan siteye tık!!!

Peki siz Elf'in bu fırçalarını daha önce kullandınız mı? Kullandıysanız ne düşünüyorsunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...