20 Mart 2011 Pazar

ELF Studio Blush And Bronzer Compact



Birkaç ürününde hayal kırıklığına uğrasam da bugünkü yazım Elf'in en çok beğendiğim ürünlerinden biri hakkında. Studio serisine ait Blush and Bronzer Compact... Bir yerde bu ürünün NARS'ın Orgasm/Laguna ile karşılaştırıldığını okumuştum ve o günden beri bayağı merak ediyordum açıkçası.


Bir kere ürünün ambalajı çok orjinal... Siyah kutulu tüm kozmetikler benim hoşuma gidiyor zaten. Aynı zamanda çok da kaliteli... Markayı bilmeyen ve bu ürünün sadece ambalajını gören birisi £3.50'luk bir fiyatı olduğuna inanmaz.


Ürünün içerisinde aynası var ki allık, pudra tarzı ürünlerde bu özelliği ben çok seviyorum. Çantamda taşıdığım bu tür ürünlerin aynalı olmasına da ayrıca dikkat ederim normalde. Bu yönüyle de benden bir artıyı hak ediyor bu ürün.  


Allık şeftali tonlarında ve benim gibi buğday-esmer arasında bir teniniz varsa yakışacağını düşünüyorum. Bronzer ise kutudaki kadar koyu durmuyor. Pigmentasyonu bence gayet iyi. Renkle birlikte hafif bir ışıltı da veriyor. Ancak fotoğrafta da görüldüğü gibi çok yoğun değil.

Her iki üründe fırçaya çok kolay gelirken kenarlarına dağılıp hem kötü bir görüntü ortaya çıkarmıyor hem de ürünleri uygularken zorlanmıyorsunuz.

Ben bu ürünü nasıl kullanıyorum peki? Bronşlaştırıcı kısmı şurada bahsettiğim Elf'in allık fırçasıyla -siz başka bir fırçada kullanabilirsiniz- yanaklarıma ince bir çizgi şeklinde aşağıdan yukarıya dağıtıyorum. Çok kaçırmamaya çalışmalısınız yoksa ortaya kötü bir görüntü çıkıyor. Gölgeleme işlemi bittikten sonra allığı elmacık kemiklerime şuradaki allık fırçasıyla uyguluyorum. Böylece dolgun yanaklarımı daha ince göstermiş oluyorum.

Önerdiğim bir ürün. Elf ürünlerini merak edenler ve bu tarz bir ürüne ihtiyacı olanlar kaçımasın derim. Satın almak için buraya tık!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...