18 Mart 2011 Cuma

Flormar Nail Art Oje: NA10


Flormar'ın bu serisi uzun zamandır ortalıkta dolanıyor.  Oje blogları tanıtımını çoktan yaptı. Neon renkleri hiç sevmediğim için N10 olan bu altın sarısı rengi alıp denedim. Normalde süsleme yapmak için kullanılan bu ürünü sırf rengini beğendiğim için oje olarak sürdüm.

Millet bu serinin normal fırçalı olanları çıksın da kullanalım dese bile ben, ojeyi ince uçlu fırçayla çok daha rahat sürdüm tırnaklarıma. Ojeyi sürerken genelde ellerim titrer, kenarlara bulaştırırım ama bunda hiç öyle bir sorunum olmadı. Hatta bütün ojelerin fırçaları böyle olsa dediğim bile oldu.

Dayanıklılık olarak Flormar'ın bütün serilerine göre çok daha iyi. Bütün o yıkamalar, çarpmalar falan hiçbir zarar veremedi bu ürüne...

Ancak bir konuda uyarmalıyım. Tırnaklarımda 2 kat bulunmasına rağmen çıkartmak için bayağı mücadele ettim. İyi ki üstüne top coat falan sürmemişim. Yoksa işin içinden nasıl çıkardım bilmiyorum. Bir dahaki sefere tek kat süreceğim bu ojeyi, aklımda bulunsun. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...