9 Mart 2011 Çarşamba

ELF Studio Angled Foundation Brush


Sıradaki Elf fırçamız Angled Foundation Brush... Ben bu fırçayı nedense bir türlü sevemedim. Aslında neden aldığımı da hala çözebilmiş değilim. Bunun yerine complexion brushı alsaymışım daha iyi bir alışveriş olurmuş.


Bu fırça ne amaçla kullanılır? Likit fondöten ya da yazın daha çok tercih edilen renkli nemlendiricileri yüzünüze uygulamak için uygun bir fırça. Açılı olması, kılların uzunluğu bence ideal. Onun dışında zaten sap kısmı bildiğimiz Elf'in Studio serisinin orjinal hali.

Peki ben bu fırçayı neden sevemedim? Bir kere fırçanın kılları hiç hoşuma gitmedi. Daha önce söz ettiğim pudra ve allık fırçası gibi yumuşak değil ki bu benim fırçalarda en nefret ettiğim özelliktir.  Birkaç kez denemeye kalktım ama sonra vazgeçtim. Boşuna canımı yakmak hoşuma gitmedi. Kıl yapısı fırçayı tercih etmemem için de gayet yeterli bir neden. 

Angled Foundation Brush benden geçer not alamadı. Tavsiye etmiyorum. Gerçi netten okuduğum Elf'in fırçalarıyla ilgili bazı yorumlarda aynı seriden alınan, aynı cins fırçaların bile farklılık gösterdiğini okumuştum. Kıl yapıları, kıllarının uzunlukları v.b. gibi... Belki ben de bu şansızlıktan nasibimi aldım. Şimdilik bilemiyorum. 

Peki siz Elf'in fırçalarını kullanıyor musunuz? Kullanıyorsanız tavsiye ettikleriniz etmedikleriniz var mı?  

2 yorum:

  1. bu fırçayı hiç kullanmadım..fondoten sürerken fırça kullanmıyorum kullanamıyorum.aldığım ufak bi süngerle sürmeyi daha çok seviyorum hem uygulaması çok daha kolay oluyor..sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Aslında piyasada çok yumuşak olan fondöten fırçaları var. Tabi bu kullanıma göre değişir.

    Sünger olarak ben de beauty blender almak istiyorum ancak onların da fiyat şu an için bana biraz pahalı geldi. Belki ileri de olabilir.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...