28 Mayıs 2011 Cumartesi

Bitti... Bitti... {2}


Bu ara biraz tempom düştü farkındayım ama öyle bir dönemden geçiyorum ki hayatımla ilgili önemli bir karar almak üzereyim. Ne kadar baskı altındaysam kafamı toparlayıp ne dizi yorumlarımı ne kitap eleştirilerimi ne de kozmetik incelemelerimi yazabiliyorum. En azından biten ürünlerimi sergileyeyim dedim bende...

Dalan D'Olive Zeytinyağlı Besleyici Şampuan: Dalan'ın kremini kullanıp memnun kaldığım için zeytinyağı meselesine güvenip aldım bu ürünü... Saçımı besliyor, parlatıyor memnunum ama ne yazık ki çok çabuk yağlandırıyor. Olmazsa bir ay bu ürünü bittiğinde dönüşümlü başka bir ürünü kullanırım.  

Dalan D'Olive Zeytinyağlı Besleyici Saç Bakım Kremi: Benim saçlarım ince tellidir, bu nedenle çok çabuk birbirine dolaşıyor ne yazık ki... Bu kremle hemen açılıyor. Tararken bir sorunla karşılaşmadım açıkçası...

Diadermine Nemlendirici Yüz Temizleme Jeli: Bu ürünü kremle birlikte set halinde almıştım. Kremi yalayıp yuttuğum için bu ürün geç bitti. Ama memnun kaldım. En azından cildimi kurutmadı. Uygun fiyatlı ürün arayanlara tavsiye edebilirim.

Express Asetonsuz Tırnak Temizleyici: Bu üründen şurada bahsettim. Benim için kokusu sorun değil ama annem nefret etti. O yüzden değiştirmek zorundayım.

Fa Deo Roll-On: Fa'nın daha önceden lavanta kokulusunu almıştım bu sefer değişiklik yapıp bu ürünü kullandım ama pişman oldum. Giysilerimde leke bıraktı. Bir daha kesinlikle almam.

Beyu Light Concealor Kapatıcı: Bu üründen inanılmaz memnundum. Benim göz çevremdeki morlukları çok iyi kapatıyordu. Birikme yapmıyordu. Ne yazık ki bitti ve Beyu satan bir yer henüz bulamadım. Ankara'ya gidersem oradan alırım artık...

Neutrogena Yoğun Bakım Kremi: Kesinlikle tekrar tekrar alacağım bir krem bu... İkinci kutuyu açtım bile... Üstelik fiyatı da çok uygun.

Neutragena Radiance Boost Göz Kremi: Bu ürünü yoğum bakım kreminden memnunum bir de bunu deneyeyim diyerek almıştım ama Neutragena bu sefer olmamış. Ne morluklarıma çare oldu, ne rahatlatma gibi bir özelliğini gördüm. Üstelik kuru bir göz çevrem olmasına rağmen bu ürünü sürdüğüm zaman yağlı bir his bıraktı bende... Aslında tam olarak bitti sayılmaz ama hem kapağını kaybettim hem de memnun kalmadığımdan ürün benim için ömrünü tamamladı diyebilirim.

Peki sizin en son bitirdiğiniz ürün ne?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...