8 Mayıs 2011 Pazar

L'oreal: Volume Million Lashes Rimel


L'oreal ürünlerinin yurtdışı fiyatlarıyla buradaki arasındaki uçurumu bilenleriniz vardır. Kargoyla yaklaşık 10 dolara alacağınız bu rimel buradaki kozmetik dükkanlarında 45 TL'ye satılıyor. O nedenle kampanyalar dışında pek gidip aldığım olmaz.

L'oreal'in yeni çıkardığı rimellerden olan Lash Architect'in fırçasını incelemek için standına yaklaştığımda bu rimelin kampanyada olduğunu görmüştüm. Göz temizleyicisini yanında ücretsiz veriyorlardı. Fena bir teklif değildi benim için. Ben de hemen attım çantama...


Fırçası çok esnek... Kullanımı oldukça rahat... Kirpikleri tek tek ayırıyor ki benim rimelde aradığım ilk özellik budur. Kıvamı oldukça iyi... Ne çok cıvık ne de 2-3. katları geçerken sizi zorlayacak kadar katı. Tam yerinde... Gün boyu tazeleyebiliyorsunuz. Kokusu da insanı rahatsız etmiyor.

Benim kirpiklerimde verdiği uzunluk hoşuma gitti ancak dolgunluk bakımından çok beklentiniz olmasın. 3 katta sonuç fena değil ancak kendi açımdan konuşmam gerekirse gözlüklerime çarpan yelpaze gibi kirpikleri pek tercih etmiyorum. Dolgun olsun uzunluk o kadar önemli değil.


Benim en sevdiğim yönü ışıl ışıl kutusu oldu. Elimden düşürmek istemiyorum. Onun dışında benim kirpiklerim çok asi değildir. Hafif bir kıvırma özelliği de var ama sizin kirpik yapınız buna izin vermiyorsa kıvırma gibi bir özellik beklemeyin.


Son olarak söylemek istediğim Eva Hanım'a gezegen üzerindeki bütün kirpikleri takıyorlar ama biz o numaraları yemiyoruz ne yazık ki... Öyle bir görüntü için zibilyon tane kirpiğimiz olması lazım ki onu da göz kapaklarımız taşıyamaz. Firmalar ne yazık ki bazen hayal güçlerinin sınırlarını zorluyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...