18 Mayıs 2011 Çarşamba

Everyday Minerals Türkiye'den 2. Alışverişim


Umarım Everyday Minerals Türkiye ekibi bu yazıyı okuyordur. Okuduklarını varsayarak başlıyorum.

Everyday Minerals Türkiye sitesinden daha önce bahsetmiş ve şu linkte yaptığım alışverişi, deneyimlerimi yazmıştım. Bu sefer alışveriş kısmını geçip direk ürünleri anlatacaktım ancak Everday Minerals Türkiye ekibinin benim de takıldığım birkaç noktada yaptıkları değişiklikler hoşuma gitti ve buraya da yazmak istedim.


Önceki alışverişimde benim çok dikkat ettiğim konu olan paketlemeden pek memnun kalmadığımı belirtmiştim. Sadece tek kat boncuklu poşeti sarılmıştı. Bu seferki ürünlerim yukarıda gördüğünüz kurdelalı kutuda geldi. Üstelik içindeki ürünlere de zarar gelmemesi için kağıtla doldurmuşlar.


Ve aldıklarım:

Itahake Fırça
Mineral Far Hot Chocolate

50 TL üzerinde alışveriş yaptığım için hediye gelen

Natural Reflections Summer Bronzer

En kısa sürede bu ürünler hakkında yorumlarımı burada göreceksiniz.  


Ayrıca aldığınız ürünlerin faturası da size gönderiliyor. Ben Yurtiçi Kargo'ya 5,23 TL gibi bir rakam ödedim ki çok fazla sayılmaz. Hazır bu siteden bahsetmişken şunu da belirtmeliyim. Facebook hayran sayfasında yönelttiğim sorulara, önerilerime de verdikleri yanıtlar için de teşekkürler...

İşin özü Everyday Minerals Türkiye ekibi müşteri memnuniyeti ve geri dönüşü olarak benden tam puan aldı.

Sizin Everday Minerals maceranız var mı?

4 yorum:

  1. Merhaba Everyday Minerals sitesinden birkac aydir alisveris yapamiyorum maillere bile cevap vermiyorlar 2 defa mail gonderdim. Sanirim onlarla kontaginiz var bunu da blogunuzda duyurursaniz belki dikkate alirlar. Simdiden tesekkurler.

    YanıtlaSil
  2. Selam. Benim tek irtibatımda alışverişlerim sebebi ile oldu. Facebook'tan ulaşmaya çalışacağım. Umarım sorunu hallederler...

    YanıtlaSil
  3. Maillere cevap vermeyip stoklarına ürün girmiyorlar.

    YanıtlaSil
  4. Kargonuz kaç günde elinize ulaştı? Bende sipariş vermeyi düşünüyorum fakat kargo 5-6 günde anca ele ulaşıyormuş gibi bişey duymuştum..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...