14 Mayıs 2011 Cumartesi

Oriflame: Power Shine Parlatıcılar


Oriflame'in yeni çıkardığı Power Shine parlatıcıları blogumda duyurmuş ve şurada alışverişimden bahsetmiştim. 5 renk seçeneği bulunan seriden Soft Pink, Soft Coral ve Trendy Berry'i seçip kuzenime siparişini vermiştim.

Bu parlatıcılar hakkındaki ilk düşüncem isminin hakkını verdiği oldu... Işıl ışıllar... Dudağınıza uygularken fırçada kayıp gidiyor ve tek kat yeterli oluyor. Ancak eğer katalogu incelediyseniz oradaki gibi çok frapan bir görüntü çıkmıyor ortaya. Günlük makyajlarda da gayet rahat kullanılabilir. Yarı opak bir yapıları var.  


Bu parlatıcılar yapış yapış değil. Sürdüğünüz anda farkı görüyorsunuz zaten... Belki garip gelebilir ama nedense salatalık gibi koktuğunu fark ettim. Ya da meyvemsi de diyebiliriz. Bu kötü mü? Kesinlikle değil. Ağır bir parfüm veya plastik kokmasından çok daha iyidir.

Nedense aplikatörünün plastik olmasına takıldım. Çok rahat kullanmama rağmen sanki her an düşecekmiş gibi hissediyorum. Onun yerine sanırım sünger ya da gerçek fırça kullanılsa çok daha güzel olabilirmiş. Fiyat olarak ben tanıtım kampanyasından yararlanıp tanesini 9.90 TL'ye almıştım. Eh parlatıcılarından sonra kendime not: Tizz zamanda rujlarında siparişini vermeliyim.

2 yorum:

  1. Kavun kokuyorlar, canim:D Ama rujlari glosslarindan daha iyi ;) dene mutlaka :)

    YanıtlaSil
  2. Bana pek kavun gibi gelmedi kokusu... Salatalık-kavun arası diyelim o zaman. :)Ruj siparişlerimi de verdim. Bekliyorum ne zaman gelirse...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...