22 Mayıs 2011 Pazar

SKIN79: Bir Güney Kore Kozmetik Firması


Skin79, tıpkı Etude House gibi bir Güney Kore firması... Aslında sadece cilt bakım ürünleri satıyor desek yeridir. Çünkü makyaj adına sattıkları ürünler fondöten ve pudralardan ibaret... Maskesinden, beyazlaştırıcı kremlere, peelinglere her çeşit ürünü bulmak mümkün... BB Creamleri de çok meşhur... Ayrıca güneş koruyucu BB pudraları da var. (Bunu gerçekten merak ediyorum.)

Skin79'un sanırım en güzel yanı sitelerinde ürünlerin resimli olarak nasıl kullanılacağının anlatılması... Şuradan siteyi inceleyebilirsiniz.

Peki biz bu ürünleri nereden bulabiliriz? Ebay'deki birkaç satıcıdan almak mümkün... Ürünleri direk Kore'den Türkiye'ye gönderiyorlar. Ayrıca Gittigidiyor'da getiren bir satıcı görmüştüm. Yalnız fiyatlar Ebay'e göre daha yüksek ve genelde Gittigidiyor satıcıları Ebay'den alıp burada sattıkları için bundan sonra nasıl ürün alacaklar bilemiyorum.

Sizin için seçtiğim birkaç ürün:

Sea Weed Cooling Mask

All Day Sun Powder


Super Defence Moisturizing Gel

White Reviving Skin Radiance Cream


Smart Clear Deep Cleansing Oil





Super Plus BB Cream Triple Functions

2 yorum:

  1. ee canım ebayda satanları da yazsan işimize yarasa

    YanıtlaSil
  2. Ben kesinlikle hepsini öneriyorum:) Ebay'den alıp haftalarca beklemenize gerek yok, http://skin79.com.tr adresinden satılıyor Türkiye'de.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...