25 Mayıs 2011 Çarşamba

Oriflame: Cherry Garden Tırnak Cilası


Orflame'in makyaj uzmanı Jonas Wramell'ın bahar için hazırladığı Cherry Garden koleksiyonuna göz atmış ve far, ruj, oje üçlüsünden ojeyi seçmiştim. Koleksiyon adından da anlaşılacağı gibi mercan rengi üzerine yoğunlaşmış. Ruju da almak istedim ama mercan rengi rujlarımı pek kullanmadığım için tercihim olmadı.

Oriflame'in daha önceden ojelerini kullandığım için kalitesine az çok güveniyordum. Nitekim beni yanıltmadı. Asıl beni şaşırtan bu ojenin -eğer biraz kalın bir tabaka sürerseniz- tek katta opaklaşabilmesi oldu. Elime ulaştığı gün hemen 2 tırnağıma sürüp resimlerini çektim. Serçe parmağımda 2, yüzük parmağımda ise tek kat bulunuyor inanabiliyor musunuz? 

Şişesi ise ayrı bir güzel... Oriflame'in klasik şişesini hep böyle desenli satsalar keşke... Oriflame hakkında bir şey daha: Hayvanlar üzerinden test edilmiyor. Hazır yasaklar gelmiş ve ben ünlü firmaları boykot ederken, bundan sonra bu markayı daha fazla tercih edeceğim.

Peki siz hiç Oriflame ojelerini denediniz mi?





1 yorum:

  1. Ben de ojelerini çok seviyorum. Kalıcılıkları inanılmaz iyi. 1 haftadan fazla dayanıyor...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...