19 Haziran 2011 Pazar

Ankara Dönüşü: Saç Bakımı ve Nivea Makyaj Ürünleri


Peri'den bir, iki... Nihayet yine buralardayım. Öyle özlemişim ki blogumu sormayın gitsin. Ankara'ya gideceğimi yazmıştım birkaç yerde... Gidip işlerimi hallettim ama bir yorulmuşum ki hala kendime gelemedim. O yüzden alışverişlerden hoşlananlara yönelik bu yazıyı hazırladım.

Saçlarım bu ara çok fena... Aslında dipleri desem daha doğru olur. Daha önce bahsettiğim Dalan'ın ürünleri iyi geliyordu ama saç diplerimi çok çabuk yağlandırıyordu. Dengeleyici bir sete ihtiyacım olduğunu söylemiştim. Sağolsun kaç senedir önerdiği ürünlerle beni mest eden Pino Parfümeri çalışanı Huriye Hanım imdadıma yetişti. Resimde gördüğünüz ürünleri tavsiye etti. Tamamen bitkisel olduğunu da söyledi. Yorumlarım en erken bir ay sonra gelir.

Bir ara Ankara'da alışveriş yaptığım mekanları da bir postta yazacağım. İlgililere duyurulur...


Biliyorum Project 10 Pan devam ederken böyle bir şey yapmamalıydım. Hatta kendimi tutamam diye kozmetik dükkanlarına girmeye bile çekiniyorum. Ancak Ankara'da gördüğüm her kozmetik dükkanının camekanında yazan Nivea ürünlerinde %50 indirim yazısına dayanamadım. Gördüğünüz gibi ürünlerin çoğu ruj ve parlatıcı... Sanırım ne kadar sevdiğimi anlamışsınızdır. Üstelik bir daha bu ürünleri nereden bulacağız. Nivea ne kadar büyük bir hata yaptığını umarım anlar.

Peki bu ürünlerden daha önce kullandınız mı? Görüşleriniz neler?

5 yorum:

  1. güle güle kullan ürünlerini. niveaları merak ediyorum, özellikle farın swatchlarını...

    YanıtlaSil
  2. Elimde o kadar ürün birikti ki bunlara sıra gelir mi bilmem. Belki de hediye ederim. :)

    YanıtlaSil
  3. men niveanin bu nov mallarini hele indi gordum yeqin qeseng olmus olar.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...