29 Ocak 2011 Cumartesi

Institut Arnaud Paris Nemlendirici ve Besleyici Vücut Kremi


Bu yazımda size en sevdiğim markalardan biri olan Fransız firması Arnaud'un bir ürününü tanıtacağım. Institut Arnaud benim cilt bakım ürünü olarak tek geçebileceğim bir kozmetik firması. Peelinginden, kil maskesine, göz kremine kadar neredeyse her ürününü denemişimdir. Ne yazık ki şu an elimde sadece bir-iki ürünü bulunuyor. Elim değmişken bu ürünlerim bitmeden onlardan bahsetmek istiyorum.

 


Kremin yapısı akışkan ve sürdüğünüz zaman hemen emiliyor. Öyle ki krem sürdüğünüzü bile anlamıyorsunuz. Çok yoğun bir şeftali kokusu var. Bir sonraki banyoya kadar bu kokuyu hissedebilirsiniz. Bendeki krem 300 ml... Sık sık kulandığım halde hala bitmedi. Doya doya kullanıyorum. Açıklamaları görmeniz için üstteki resmi çekmiştim ama pek belli olmuyor. Tamamen Fransızca yazıyor ama üzerine Türkçe bir açıklama yapıştırmışlar. Bana kalırsa pek yeterli değil.

Dış kabı ise oldukça kaliteli... Şöyle ki eğer çok seyehat eden biriyseniz tam size göre... Bu markayı ilk kullanmaya başladığımda market ürünlerinden daha kötü kutuları vardı. Ancak sonradan bayağı düzelttiler.

Fiyata gelirsek sıradan ürünlerden biraz tuzlu olsa da kesinlikle uzun ömürlü bir ürün. Hiçbir şekilde şikayet etmezsiniz. Üstelik kullanım süresine bakacak olursak diğer ürünlerle aynı fiyata geleceğini bile söyleyebilirim.



9 yorum:

  1. merhaba, başka bir blogda arnaud ürünlerini sık sık kullandığınızdan bahsetmişsiniz. ben de uzun zamandır arnaud'un tam da bu ürününü satan bir yer arıyorum ama hiç bulamadım, acaba siz nereden aldınız?

    YanıtlaSil
  2. Ben bu ürünleri Ankara'da Pina Kozmetik'ten almıştım. Üstelik sık sık indirimleri oluyor. Ulus'ta Ece Kozmetik'te de bulabilirsin. İstanbul da ise Kadıköy'deki parfümerilerde satılıyor Arnaud ürünleri.

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  4. ankarada aldo kozmetik satıyor indirimle
    ALDO KOZMETİK MERKEZ:

    Yüksel Caddesi, No: 7A/A Kızılay/ANKARA
    TELEFON : (0312) 417 36 62
    FAX : (0312) 425 45 62

    YanıtlaSil
  5. benimde nemlendirme için önerim; Yeni tanıştığım Bionem krem.. kadar güzel ve etkili ki özellike tüm cilt tipleri için çıkarttıkları el yüz ve vücut kremi bir harika.. tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  6. evet Bionem kullandığım diğer kremlerden çok farklı doğallık hissi veriyor. ve nemlendirmesi harika

    YanıtlaSil
  7. cildim çok kuru ve hassas o nedenle Bionem i 1,5 aydır kullanıyorum. bitkisel içerikli ve su bazlı olduğu için güvenle kullanıyorum güzel. tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  8. bu arada diğer ürünlerini kullanan varsa önerilerinizi bekliyorum

    YanıtlaSil
  9. benimde bu aralar tercihim Bionem . ayva çiçeği olan

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...