11 Ocak 2011 Salı

Avon Ojelerim

Birkaç gündür sanki burası oje blogu gibi oldu ama olsun. Ara ara benim kozmetik çılgınlığın farklı seçeneklere kayabiliyor. Bu ayda ojelere fazlasıyla yatırım yaptım sanırım.

Arkadaşım Avon satışı yapıyor. Bu renkleri kendisinden istemiştim ancak Ankara'ya gidince alabildim. Sağdaki ve soldaki Nailwear Pro serisinden, ortadaki ise bronz tenliler için çıkardığı Arabian Glow serisine ait.
Soldaki çok güzel bordo rengin kodu Golden Wine... İçinde altın rengi sim barındıran süper bir bordo rengi... Bana feci şekilde Essie'in bordo ojelerini anımsattı. Eğer Essie'in bordo serisini seviyorsanız bu rengi uygun fiyata alailirsiniz. 

Sağdaki renk ise aynı serinin Golden Twilight rengi... Siyahın içine nefis altın simleri karıştırılmış. Siyah rengi oje olarak pek tercih etmem ancak bu renge bayıldım.

Arabian Glow serisinde zaten iki renk bulunuyor. Pembe ve turkuaz... Pembe renkli ojem çok olduğundan bu turkuaz rengini seçtim. Kodu Teal Infusion... Eğer bu renk bir bikininiz varsa ojeyi de kaçırmayın derim.


 Fırçaları oldukça kaliteli... Kesimleri, kıl yapılarını beğendim. Şişeleri oldukça kaliteli, elinizden düşürmek istemiyorsunuz. Üstelik 5 dakika içinde kuruyor. Tırnaklarımda 2 kat bulunuyor bence yeterli...

Yalnız şunu hatırlatmalıyım. Nailwear Pro serisi 12 ml iken, Arabian Glow serisinin ojeleri sadece 8 ml... Neden bu şekilde olduğunu bilen varsa bana da söylesin lütfen çünkü ben de bilmiyorum.

Son Avon yorumum da bu markayı tercih etmemeliyim demiştim ama ojelerine bir şans daha vermeye karar verdim.

Eğer siz de Avon ürünlerini merak ediyorsanız buradan sitesini ziyaret edebilirsiniz.

1 yorum:

  1. güzel hatta en soldakinden bende de var... Ama benimki çok geç kuruyor neden acaba ?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...