20 Ocak 2011 Perşembe

Etude House | Bir Güney Kore Kozmetik Firması


Her zaman dizilerini, filmlerini tanıttığım Kore'lilerin şimdi de bir kozmetik firmasında sıra... Öyle şeker kutuları, renk seçenekleri var ki anlatamam sanki bonibon şekerlerini örnek almışlar. Aynı zamanda reklam çekimlerinde erkek oyuncularından da yararlanmışlar. Ben bayıldım.

Etude House dünyaca tanınmış bir kozmetik şirketi. Amerika da bile satış yerleri var ki onlar tanıdıkları markalar dışında diğer markalara pek tenezzül etmezler. Bu firmanın online satış merkezi bile var. Ne yazık ki Türkiye'de satan bir yer göremedim şimdiye dek... İnternet sitelerini de araştırmaya devam ediyorum.

Bu resimler ürünlerin yanında hiçbir şey. Eğer merak ederseniz buradan siteye girip ürünlere bakabilirsiniz. Eğer Amerika'da yaşıyorsanız buradan online alış-veriş yapabilirsiniz.

Yüz








Göz








Dudak










Tırnak







Son olarak erkek mankenlerin modellik yaptığı resimler...





13 yorum:

  1. etude house çok şirin ürünleri olan bir marka. ben çok aradım ama Türkiye de henüz yok. Allah dan eşim Kore den bu markanın birkaç ürününü getirdi.çok güzel kokuyorlar.keşke tekrar alma imkanı olsa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etude House,Skinfood,Holikaholika ve birçok kore markasını www.nixiekorekozmetik.com adresinden bulabilirsiniz.

      Sil
    2. değerli kore kozmetik seven Arkadaşlar birçok kore markasının satıldığı bir site var Türkiye'de www.nixiekorekozmetik.com. Bu firma öyle bavul ticareti falan değil sağlık Bakanlığın'dan onaylı ürünler satıyor.Ben instagram adresinden ulaşmıştım.Şimdi İnternek sitesinden alacağım .Sevgiler

      Sil
  2. bende de bu markanın ürünlerden var.koreden kendim için fazladan getirmiştim ama kullanamayacağım gibi görünüyor :( alan olursa satacağım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizde hangi ürünler mevcut ben de etude house ürünleri istiyordum

      Sil
    2. bende ürünlerle ilgileniyorum acaba hangi ürünler war elinizde?

      Sil
    3. Ben de alabilirim.urune bagli olarak

      Sil
  3. Merhaba, Etude House ın en yeni ürünleri artık Türkiyede. sihirliaynam.com adresinden inceleyebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, Etude House ürünleri artık ülkemizde. Sihirliaynam.com adresinden inceleyin lütfen.

    YanıtlaSil
  5. Guvenilirmi bu sihirli aynam

    YanıtlaSil
  6. Londra da var mi acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kozmetik dükkanlarında var mı bilemem ama ebay'den sipariş verirsen eğer satıcılar her yere gönderiyor. Sorunsuz eline ulaşır.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...