25 Ocak 2011 Salı

EcoTools Pudra Fırçası


EcoTools'un fırçaları hakkında bir süredir netten yazılar okuyordum. Hatta alışveriş sitelerinde kampanyaları bile düzenlenmişti. Birkaç gün önce tesadüf eseri bir kozmetik dükkanında gördüm. Ayıptır söylemesi ben karma ürünler satan dükkanları gezmeyi çok seviyorum. Aynı anda birden fazla markanın ürünlerini karşılaştırma imkanınız oluyor. Üstelik mutlaka birinden biri indirim ya da promosyon uyguluyor. Eh bu da benim fazlasıyla işime geliyor.

Neyse bu kadar gevezelikten sonra gelelim fırçaya. Benim en çok sevdiğim özelliği yumuşacık olması. Daha önce hiç bu kadar yumuşak fırça kullanmamıştım. İkincisi ise kılların kesimi... Açılı şekilde kesilmiş olması pudra ya da toz fondöteni dağıtırken daha rahat bir uygulama sağlıyor. Son olarak da elbette ekolojik dengeyi bozmaması... Bu tarz ürünler giderek yaygınlaşıyor. Biz de yenilerini bekliyoruz.

Pudra fırçasının büyüklüğünü görmeniz içinde aşağıdaki fotoyu çekmiştim. Fiyatı 15 TL'ydi. Üstteki resimdeki paketi de var ve kilitli olduğu için yanınızda da taşıyabiliyorsunuz. Ayrıca aldığım dükkanda set şeklinde ya da diğer far fırçalarını da bulabilirsiniz.

Bu arada Makyaj Aynam bu fırçanın setini hediye olarak veriyor. Siz de katılmak isterseniz buradan sitesine girebilirsiniz.


4 yorum:

  1. Bu pudra fırçasında benim de gözüm var. Güle güle kullan, teşekkür ettiiim...

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle tavsiye ederim. Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  3. toz pudra için mi kullanıyorsun? ve fırçanın kabuki olduğuna dair bir bilgin var mı?

    YanıtlaSil
  4. Evet, toz pudra için kullanıyorum. Bildiğim kadarıyla Ecotoolsun kabuki fırçası ayrı... Ama bununla da çok güzel uygulayabilirsin ürünlerini.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...