15 Ocak 2011 Cumartesi

Flormar Supershine Lip Gloss No: 124


 Flormar'ın tartışmasız en sevdiğim serisi Supershine... Sanırım ışıltılı kozmetik ürünlerini sandığımdan daha çok seviyorum.

Bu gloss tam bir nude... İçerisinde sim parçacıkları var ve dudaklarınıza ıslak bir görünüm veriyor. Bana feci şekilde Jennifer Lopez'in kullandığı glossları hatırlattı. Bronz tenliler için şiddetle tavsiye edeceğim bir gloss.

Fırçası sünger değil, kıllardan oluşuyor ki bu benim için ayrı bir artı.  Tek eksisi sanırım biraz fazla yapışkan olması. (Gerçi yapışkan olmayan gloss mu var? )

Benim tenimde sanki parlatıcı gibi durmuş ancak dudaklarıma sürdüğümde görüntü beni fazlasıyla tatmin etti.









2 yorum:

  1. Cam efektini yakalamışlar gerçekten de...

    YanıtlaSil
  2. Bu serinin tüm rujlarını almak istiyorum nedense. :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...