19 Ocak 2011 Çarşamba

Bir Japonya Gezisi

Ne kadar istesem de henüz bu adalar ülkesine adım atamadım. Japonya... En büyük hayalim bir gün o ülkeyi görebilmek... Şimdilik resimlerle idare ediyorum.

Japon arkadaşım Chiharu Hanım'a rica ettim ve o da kendi çektiği bu resimleri, açıklamalarıyla bana gönderdi. O kadar sevindim ki anlatamam. Ben çok beğendim, umarım siz de beğenirsiniz.  


Kasım ayında çekilmiş bir foto... Sonbahara rağmen her yer yemyeşil... Hep filmlerde, dizilerde gördüğüm geleneksel bir Japon evi... İçi nasıldır acaba? 


Tokyo'da Akihabara bölgesinde  (Çok sayıda elektronik eşya satan dükkan ve anime otakuların bulunduğu yer ) çekilmiş bir resim... Maid cafede çalışan bir kız... Otantik Japonya'dan değişik bir kültür, ilginç...


Bu da yılbaşı yemeği... Of çok güzel görünüyorlar ya... Acaba tadı nasıldır?


Yılbaşında yapılmış bir çiçek süsü... Japonların meşhur İkebana sanatı burada da kendisini göstermiş. Çok şeker...

Siz resimleri nasıl buldunuz?

4 yorum:

  1. Guzell ulke .. Guzell insanlarr ... Guzell kulturlerr ... Herseyii ilee herkesinn hayallerini susleyenn bi ulkeee .. Hersey NIHONN içinn !!!

    YanıtlaSil
  2. sebine osmanova13 Temmuz 2011 12:24

    muhtesem resimler Japon kulturu ile ilgili NHK World tv'de cok guzel seyler veriyorlar guzel geleneksel yerlere gidiyor ve hatta japon dilini de ogreten guzel bi kanal belki izliyorsunuzdur ama ben yine de paylasmak istedim

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim tavsiye için... Açıkçası görmemiştim. Bir bakacağım.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...