22 Ocak 2011 Cumartesi

L'oreal Paris Bare Naturale Mineral Set


Strawberry'den yılbaşında aldığım bir set...

1x Bare Naturale Mineral Fondöten SPF 19 10g/0.35oz ( #456 Soft Ivory)
1x Bare Naturale Soft Focus Finish 1.2g/0.04oz ( #401 Transparent )
1x Bare Naturale Mineral Allık 1.2g/0.04oz ( #486 Pink )

 Ben fondöten kullanmayı çok seven biri değilim. Özellikle likit olanlar beni delirtiyor. Birkaç markanın denedim ancak bitiremeden bozuldu gitti. Neyse ki cilt yapımdan dolayı şanslıyım. Bu fondöteni kullandım ve memnun kaldım. Cildime yapış yapış ağır bir görüntü vermedi. Mineral ve SPF olması da benim için büyük bir artı... Fırçasına gelirsek çok yumuşak olmasa da kullanılabilir. En azından dökülmüyor ya da kullanırken yüzüme çok bakmıyor.


Allığı çok beğendim hafif gül kurusu bir renk veriyor. Makyaj sonlandırıcı ya da sabitleyicisi ürününü de beğendim. Ancak ben pek gerekli olduğunu düşünmüyorum.  Ürünler tam boy ve hepside gördüğünüz gibi fırçalı. Strawberry'de indirimli fiyatı 22.50 TL'ydi. Ancak şu an satışı yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...