30 Ocak 2011 Pazar

Nivea Visage Çift Etkili Göz Makyaj Temizleyicisi


Her zaman memnun kaldığım ürünlerden bahsedecek değilim sanırım. Bugün büyük umutlarla aldığım ama hiçbir şekilde memnun kalmadığım ve önermeyeceğim bir ürün var sırada. Nivea Visage Çift Etkili Göz Makyaj Temizleyicisi...

Şimdiye kadar göz makyajını çıkarmada en memnun kaldığım ürün Neutragena Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyicisi... Onunla ilgili de bir ara yorumlarımı yazarım. Nivea'nın bu ürününü de Neutragena'nın çift fazlı ürünü gibi düşünüp almıştım ancak benim için tam bir kayıp oldu.

Gelelim şikayetlere...

Ne yazık ki hassas bir göz yapısına sahibim. Astigmat, göz kuruluğu ne ararsanız var bende. Bu nedenle kullandığım ürünlere çok dikkat etmem gerekiyor. Bu ürünü kullanırken çok az bile olsa gözüme değdiğinde resmen yakıyor. Gözlerim kıpkırmızı oluyor. Üzerinde yazan "Hassas Gözler İçin " yorumu tamamen yalan. Hassas göz yapısı olanlara kesinlikle tavsiye etmem.  



İkincisi çalkaladığınız halde iki katman birbirine karışmıyor. Üstteki resimde rahatlıkla görülebilir. Ayrıca ürünün kalıcı makyajları bile çıkardığı söyleniyor ki ben waterproof ürünler kullanmadığım halde rimelimi bile çıkardığını göremedim. Üstelik her yanıma bulaştı.

Fiyat olarak da 18 TL gibi bir rakam ödemiştim. Çok pahalı bir rakam değil ama bu ürün için 5 TL bile vermem artık. 

Peki siz hangi markanın göz makyaj temizleyicisini kullandınız/kullanıyorsunuz?

6 yorum:

  1. Lancome Bi-facil, güzel ama pahalı.
    Matis, güzel ama pahalı.
    Clinique, güzel fiyatı fena sayılmaz.
    Maybelline 2'si 1 arada, hem ucuz hem güzel. Şu an onu kullanıyorum. Yalnız bir de tekli olanı var. O hiç beğenilmiyor. İkili olandan oldukça memnunum.

    YanıtlaSil
  2. Ben de Arnaud ve Garraud'un göz makyaj temizleyicilerini kullandım. Tek fazlı ama Neutragena kadar etkili değillerdi. Tavsiye içinde teşekkürler... :) Çift fazlı olanları tercih edebilirim.

    YanıtlaSil
  3. Bende kullanmıştım ve bitirmeden attım parama yazık oldu neyse bi daha almayız:)Bu arada sitende bol şanslar...giypaylas.com

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler giypaylaş... Nivea'nın birçok ürünü gibi bu da fols çıktı.

    YanıtlaSil
  5. Ben de bugün aldım bu ürünü, kirpik uzatma etkisi var diye denemek için aldım sırf... Benim de gözlerimi çok yaktı gerçekten, insanları resmen kandırıyorlar.

    YanıtlaSil
  6. bende önermiyorum gerçekten bende de kuruluk astigmat falan var ve ben beğenmedim bu ürünü.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...