1 Ocak 2011 Cumartesi

Flormar Nail Enamel 323 Bordo-Siyah Oje



Bordo-siyah oje olarak daha önce Oriflame'in bir ojesini kullandığımdan bahsetmiştim. Ancak kendisi neredeyse dibe vurmak üzere ve ne yazık ki Oriflame'in bu ojeyi katalogundan kaldırdığını öğrendim.

Geçen akşam markette bu ojeyi gördüm ve hemen aldım. Oje Flormar'ın Nail Emanel serisinden 323... Resimde gördüğünüz gibi çok güzel bir rengi var. Ben 2 kat geçtim ancak o şekilde rengi tam oturuyor. Kurutucu falan kullanmadım. On dakika içinde dokunacak hale geldi. Dün sürdüğüm halde ne yıprandı ne de uçları soyuldu. Bakalım kaç gün gidecek?

Özellikle siyah kazağımla çok hoş duruyor. Herkese tavsiye ederim. Sizin bordo-siyah ojeleriniz hangi marka?

Fiyatı: 1.5 TL

2 yorum:

  1. Flormar 323, Chanel 18, Claire's 50. Kopkoyu, harika renkler...

    YanıtlaSil
  2. Chanel'a o kadar para veremem ama Claire's için bir şansım var. :) Teşekkürler tavsiye için.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...