28 Ocak 2011 Cuma

Oriflame Very Me Lipmania: Pink Blush


Oriflame'in bu seriyi çıkaracağını duyduğumdan beri sabırsızlıkla bekliyordum ancak bu ruju almak o kadar garipti ki anlatamam. Ankara yolculuğumda bir cafede yemek yerken Ankara direktörlerinden biriyle tanıştım, kendisine yanında ruj olup olmadığını sordum ve bana çantasından bu rengi çıkardı. Ne yazık ki sadece bir tane varmış.

Rujun nemlendiricisi yerinde ve öyle çok bir parlaklığı yok. Eğer hafif makyaj yapmaktan hoşlanıyorsanız tam size göre... Varla yok arası bir renk ama hiç ruj sürmemiş gibi de durmuyor. Bendeki rengin kodu 21255 Pink Blush... Seride 10 renk bulunuyor.

Rujun şeffaf kabı ve üzerindeki ayakkabı desenlerine özellikle bayıldım. Çok şeker görünüyor. Lisedeyken kullandığım Judi marka rujları hatırlattı bana.

Eğer bakmak isterseniz buradan sitesine girip alışveriş yapabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...