1 Ocak 2011 Cumartesi

Avon Siparişim



Biliyorum çok geç kaldım bunu koymak için ama olsun. Avon'dan önceki ay kampanya olduğu için bu üstteki ürünleri almıştım. Setin içinde Super Magnify Mascara, Kajalstick Göz Kalemi ve Mega Impact Ruj bulunuyor.

Set halinde fiyatı 17.50 TL...

Ürünlere gelirsek, ruju ben mor olarak seçmiştim ancak kahverengi çıktı desem yeridir. Kodu
Personified plum ve eğer birkaç kat geçerseniz bildiğiniz kahverengi oluyor. Nemlendiricisi ilk başta dudaklarınızı sarıp sarmalasa da bir saate kalmadan kuruyup gidiyor. O yüzden ruju kullanmadan önce nemlendirici kullanmanızı tavsiye ederim.

Maskaranın fırçasını beğendim. Kiprikleri tek tek ayırıyor. İki kat kullandığım zaman iyi sonuç alıyorum. Miktarı 7ml.  Ancak kıvamı çok cıvık geldi bana, ayrıca kokusu da küf gibi çok kötü. İçine biraz badem yağı koyup düzeltebilirim diye düşünüyorum. 

Setin içinde en beğendiğim ürün Kajalstick kalem oldu. Ben 3 renk seçeneğinden Deep Turquoise'i seçmiştim. Resimde gördüğünüz gibi çok hoş bir renk çıktı. İstersem mavi istersem yeşil tonlu makyajlarımla rahatlıkla uygulayabiliyorum.

İlginç olan ruj ve kalem İngiltere üretimi görünürken markaranın Polonya üretimi olması. Anlayacağınız üzere sadece kalemden memnun kaldım. Avon'dan sipariş verirken artık üç kere düşüneceğim.

Peki siz Avon siparişleriniz de bu tür sorunlarla karşılaştınız mı? Lütfen paylaşır mısınız?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...