25 Ocak 2011 Salı

Kajal Duo Eye Shadow No: 221 Sunflower



Türkiye'nin köklü kozmetik firması Atomizer Kozmetik'in yeni çıkardığı bir marka Kajal... Geçen hafta kampanyası olduğunu öğrenince standına bir göz attım ve birkaç ürün aldım. İlk olarak da denediğim bu ikili göz farını tanıtmak istedim.

Ürün çok simli göz makyajı sevmiyorsanız seveceğiniz bir yapıda... Dokusu yumuşak, sürümü de çok rahat. Topaklanma yapmıyor. Toplam 6.3 gr... Turkuazı mavi tonlarda başka farlarla, şampanya rengini de pembe ya da mor tonlarında yaz makyajında kullanabilirim.

Kutusuna gelirsek içinde aynasının bulunması benim açımdan çok iyi. Çünkü aynası bulunmayan makyaj malzemelerine sinir oluyorum. O anda çantamda ne varsa hemen alıp yüzümü kontrol etmek ben de bir hastalık gibi... Kutusu da oldukça kaliteli... Çantanızda başına bir şey geleceğini sanmam.





 İsterseniz şuradan sitesine girip diğer ürünlerine de bakabilirsiniz.


2 yorum:

  1. kajal'in oyle koklu gecmisi olan bir firmadan oldugunu bilmiodum. bir gun bim'de gezerken gozume ilismisti, almistim. benimki flormar'in bazi tekli farlari gibi loose yani press edilmemis ama icinde flormarinkinden daha fazla var. neyse madem iyi bir markaymis denk geldikce bende aliyim

    bu arada ben 1,5 TL ye almistim sen kaca aldin?

    YanıtlaSil
  2. Benim sorduğum dükkanda 8 tlydi ama ben %50 indirimle aldım. 4 tlye geldi. Kajal'ın daha önceden göz kalemlerini kullanmıştım ama diğer ürünlerine de şans vermeye karar verdim.

    BİM ya da başka marketlerde bu tip indirimler zaman zaman oluyor. Görünce kaçırmayın.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...